English

با حضور مسولان صورت گرفت؛

افتتاح واحد تولیدی رایکا شیمی

واحد تولیدی رایکا شیمی تولید مواد بهداشتی و شوینده با حضور فرماندار در شهرک صنعتی تاکستان افتتاح شد.

افتتاح واحد تولیدی رایکا شیمی
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، در مراسمی با حضور حسینی فرماندار تاکستان یک واحد صنعتی تولید مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در مجتمع صنعتی تاکستان افتتاح شد.

این واحد صنعتی در زمینی به مساحت 400 مترمربع احداث شده و برای راه اندازی آن 50 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

با راه اندازی واحد صنعتی رایکا شیمی در تاکستان برای 30 نفر از معلولان منطقه اشتغال ایجاد شده است.

 در این واحد صنعتی سالانه ۵۰۰ تن سفید کننده و ۵۰۰ جرم گیر تولید می‌شود.

ذایکا2

طاهرخانی مدیرعامل واحد تولیدی رایکا شیمی که دارای مدرک دکترای شیمی و خود از معلولان توانمند و خوش فکر است با هدف ایجاد اشتغال برای معلولان این واحد تولیدی را راه اندازی کرده است.

وی بیان کرد: در این واحد در فاز اول انواع مواد سفیدکننده و جرم گیر تولید می‌شود و راه اندازی خط تولید مایع ظرفشویی و دستشویی نیز در طرح توسعه پیش بینی شده است.

طاهرخانی تصریح کرد: در صورت کمک مسئولان در اجرای طرح توسعه و دریافت مجوز محصولات مایع ظرفشویی و دستشویی می‌توانیم برای 100 نفر از معلولان شغل ایجاد کنیم.

رایکا1

طاهرخانی که سابقه فعالیت در مجموعه بزرگ فیروز ( تولید کننده مواد بهداشتی ویژه کودک) بعنوان مدیر تحقیقات را داشته تصمیم دارد با الگو گرفتن از کارآفرین نمونه کشور( موسوی) در راستای ایجاد اشتغال برای معلولان گام بردارد و مصمم است در صورت حمایت و کمک مسئولان طرح توسعه این واحد را نیز اجرا کند.

 این کارآفرین بیان کرد: از آنجا که اشتغال معلولان از مهمترین دغدغه های این گروه است و معمولا دستگاههای دولتی و بخش خصوصی هیچ رغبتی در استفاده از معلولان در دستگاه خود ندارند بایستی خودمان در این زمینه فعالیت بیشتری کنیم و دغدغه اشتغال معلولان برطرف شود.

کارایگ

طاهرخانی اظهارداشت: قرار است در شبکه فروش کالاهای تولیدی در این واحد صنعتی از معلولان برای بازاریابی و فروش استفاده کنیم و در صورت اجرای آن می‌توانیم به صورت غیر مستقیم برای 100 تا 500 معلول شغل ایجاد کنیم.

وی خواستار حمایت مسئولان دولتی بویژه فرماندار تاکستان در تسریع در صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش و ثابت با سود کم شد.

دکتر طاهرخانی درپایان یادآور شد: از استاندار محترم جناب آقای دکتر اعلایی و جناب آقای دکتر دهباشی مدیرکل محترم بهزیستی خواستار بازدید و حمایت ویژه از مجموعه شرکت رایکا شیمی را از مهمترین افتخارات خود دانستند.

مبارکی مدیر بازرگانی و فروش شرکت رایکا شیمی هم گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی بخش فروش و بازاریابی نیز فعال شده و درصددیم ابتدا در بازارهای ایران محصولات خود را معرفی کنیم و شبکه فروش را گسترش دهیم.

رایکا

وی بیان کرد: بازاریابی و فروش مسیر تخصصی و حرفه ای خود را دارد که در یک فرآیند زمانی شکل خواهد گرفت اما با تولید متنوع محصولات استاندارد و با کیفیت و تبلیغات مناسب تلاش می‌کنیم این محصولات در سبد مواد بهداشتی و سلامت مردم جای خود را باز کند.

مدیربازرگانی و فروش شرکت رایکا شیمی تصریح کرد: در گام بعدی برای بازاریابی محصولات در خارج از کشور نیز برنامه ریزی خواهیم کرد تا بتدریج این کالا را به طور گسترده بعنوان یک برند در بازارهای داخلی و خارجی معرفی کنیم.

حسینی فرماندار تاکستان هم گفت: هر اقدامی که به اشتغال و اقتصاد شهرستان کمک کند مورد حمایت ما قرار می‌گیرد و در این زمینه نیز بسیار خوشحالیم که با راه اندازی یک واحد تولیدی برای اشتغال معلولان اقدام شده است.

فرماندار تاکستان برای مساعدت در اجرای طرح توسعه و تسهیلات کم بهره به این مجموعه اعلام آمادگی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه