English

شهردار محمدیه خبرداد:

هر شهروند یک شهردار

شهردار محمدیه گفت:شهروندان می توانند در هر محله شهردار محله را انتخاب و شهردار منتخب نسبت به حل مشکلات محلات مناطق از مدیریت شهری پیگیر موضوعات باشد.

هر شهروند یک شهردار
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد پیری شهردار محمدیه با بیان این موضوع گفت:طرح مذکور طرحی است برای توسعه و توازن خدمات دهی شهری با مشارکت مردم و اهالی شهروندان محله طرح های عمرانی و امکانات رفاهی شهروندان را ارائه داد.

وی افزود:با توجه به وسعت و گستردگی شهری محمدیه و مهرگان و نیاز مبرم به مشارکت مردم و معتمدین محلی در توسعه و آبادانی محله و ارائه خلاقیت ها و راهکارها،شهردار محله در حوزه ی معین و مشخص شده وظیفه دارد با مشورت و تعامل اهالی و شهروندان محله طرح های عمرانی و امکانات رفاهی شهروندان را ارائه و با استفاده از تجهیزات شهرداری نسبت به اجرای آن تا حصول نتیجه پیگیر باشد.

وی اظهار داشت:شهروندان می توانند در هر محله شهردار محله را انتخاب و شهردار منتخب نسبت به حل مشکلات محلات مناطق از مدیریت شهری پیگیر موضوعات باشد.

محمد پیری خاطر نشان کرد:شهرداران محله می توانند شهرداری را در اجرای برنامه هایی که برای محلات این شهر درنظر گرفته کمک و یاری کنند.

وی در پایان ارایه دیدگاه و راهکارهای نوین و اصولی به شهرداری، مشارکت و تشویق ساکنان در پاکسازی محلات و ساحل، پیگیری ورفع مشکلات، زیباسازی و ایجاد فضای سبز محلات و کمک رسانی به شهرداری در پرداخت عوارض شهروندان را از جمله کارهای شهرداران محله دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه