English

رئیس شورای شهر محمدیه و مهرگان‌:

اتحاد و همدلی و تفاهم رمز موفقیت و عامل مهم پیشرفت در امور جاری بالاخص پروژه هاست

طی بازدیدی که رییس و اعضای کمیسیون توسعه عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر محمدیه از پروژه های در حال اجرا در سطح شهر داشتند از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفتند.

اتحاد و همدلی و تفاهم رمز موفقیت و عامل مهم پیشرفت در امور جاری بالاخص پروژه هاست

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،طی بازدیدی که رییس و اعضای کمیسیون توسعه عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر محمدیه به همراه سرپرست سازمان زیباسازی منظر شهری و مدیران عمرانی و فضای سبز شهرداری از پروژه های در حال اجرا در سطح شهر داشتند از نزدیک در  جریان پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفتند.

حسن فرخ رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان‌ با بیان اینکه صمیمیت و همدلی که بین اعضای شورای و شهردار حاکم است، توسعه و پیشرفت پروژه های مهم عمرانی و خدماتی را رقم زده تا برای رفع مشکلات ، نیازها و  کسب رضایتمندی شهروندان فهیم گام های اساسی برداریم.

وی بیان داشت:بازدید از پروژه های درحال اجرا جزو برنامه های کمیسیون توسعه عمران شورا بود که در دستور کار قرار گرفت ، تا اعضای کمیسیون از روند پیشرفت پروژه ها مطلع گردند.

  وی یاد آور شد: شهروندان فهیم و با فرهنگ محمدیه و مهرگان شایسته بهترین‌ها هستند و مدیریت شهری قطعا تلاش خواهند کرد تا با تمام توان برای بهبود هرچه بهتر خدمات و بهره مندی آنها از امکانات و فضاهای شهری بهتر و بیشتر، بهره لازم را ببرنند.

شورای شهر محمدیه

وی در ادامه به پروژه پارک شهری ده هتکاری محمدیه اشاره و خاطرنشان کرد:پارک شهر محمدیه یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری است که عملیات عمرانی و فضای سبز در آن در این دوره آغاز شده و اینک شاهد پیشرفت های چشمگیری در عملیات اجرایی آن هستیم که امید می رود با این تلاش و همتی که مدیریت شهری در این پروژه انجام میدهد شاهد تکمیل آن در ماه های آینده به جهت افتتاح باشیم

در ادامه محمد روشن رئیس کمیسیون توسعه فضای سبز شورای اسلامی محمدیه به ایجاد باغچه قرآنی در پارک شهر اشاره و افزود:با توجه به اینکه پارک شهر محمدیه در فضای بسیار زیاد و با امکانات خاصی ساخته شده و یکی از پروژه های چشمگیر شورا و شهرداری است ، در بخش فضای سبز اقدامات خوبی صورت نگرفته بود که با اولویت قراردادن این موضوع اقدام به طراحی فضای سبز با درختان قرآنی و کاشت بهترین و زیباترین درختان قرآنی مناسب فضای سبز و سازگار با آب و هوای منطقه از قبیل نخل ، انگور، زیتون، انار، انجیر نمودیم که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

وی در خاتمه یاد آور شد:در آینده نزدیک شهروندان محترم شاهد تحولات چشمگیر در فضای سبز سطح شهر به جهت زیبایی سیما و منظر شهری خواهند بود.

شورای شهر محمدیه2

در ادامه این بازدید علی حبیبی ویه ای رییس کمیسیون توسعه عمران و شهرسازی  شورای اسلامی شهر محمدیه در این بازدید با بیان اینکه سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه ها بسیار خوب می باشد گفت:خوشبختانه با همراهی و همکاری همکارانم در دوره ششم شورای اسلامی و همچنین تلاش پرسنل شهرداری بخصوص شهردار محترم شاهد سرعت و  پیشرفت فیزیکی در تمامی پروژه های در دست اجرای شهرداری هستیم .

وی خاطر نشان کرد:با جدیتی که در مجموعه شهرداری و عزمی که همکارانم در شورا دارند امید می رود پروژه های مورد نظر در زمان بسیار کوتاه به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه