English

گزارشی از اجرای حجم عظیمی از پروژه ها شهر محمدیه؛

تبدیل شهر محمدیه به کارگاه عمرانی

تبدیل شهر محمدیه به کارگاه عمرانی شاید در وهله اول نارضایتی مردم را در پی داشته و مشکلاتی در تردد آنان به وجود آورده است اما اجرای حجم عظیمی از پروژه ها نشان دهنده زنده بودن و پویایی شهر و تلاش مدیران شهری است.

تبدیل شهر محمدیه به کارگاه عمرانی
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

فعالیت‌ های عمرانی شهر محمدیه فقط محدود به یک نقطه خاص نیست و در هر یک از محلات و مناطق محمدیه و  مهرگان شاهد اجرای پروژه های کوچک و بزرگ با هدف آبادانی و توسعه شهر هستیم.

شهرداری محمدیه

تبدیل شهر به کارگاه عمرانی شاید در وهله اول نارضایتی مردم را در پی داشته و  مشکلاتی در تردد آنان به وجود آورده است اما اجرای حجم عظیمی از پروژه ها نشان دهنده زنده بودن و پویایی شهر و تلاش مدیران شهری است.

احداث پارک ساحلی مهرگان،احداث  جاده سلامت محمدیه، بازپیرایی تابلوهای سطح شهر، رنگ آمیزی جداول، نوسازی ناوگان و خرید اتوبوس و ون تاکسی، نوسازی ایستگاه های اتوبوس، احداث پارک سوار، محصور نمودن کانال آب مهرگان، ترمیم و بهسازی جداول سطح شهر، بازپیرایی پارک ها، احداث پارک شهر، احداث میدان جمهوری، ترمیم و بهسازی پیاده راه ها، اجرای عملیات عمرانی بلوار شهید بابایی و سایر پروژه های عمرانی شاخص دیگر از جمله پروژه هایی هستند که توسط مدیریت شهری محمدیه اجرا شده و یا در حال پیگیری است و در واقع شهر در حال پوست انداختن است.

شهرداری محمدیه2

در دوره مدیریت پیری شهردار محمدیه و مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم پروژه‌های شهری و فراشهری زیادی در حال اجرا است که تعدادی از این پروژه‌ها به صورت نیمه‌تمام از دوره قبل به ارث رسیده بود که با همت و عزم جدی شهرداری در این دوره تکمیل و به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت. 

تحقق بودجه شهرداری محمدیه در سال ۱۴۰۱ و نیمه نخست ۱۴۰۲ گواه این موضوع است که شهر در حال تحول و آبادانی است که شاید برخی از پروژه ها در دید شهروندان نباشد اما با افتتاح آنان مردم عزیز محمدیه شاهد نتایج آن خواهند بود.

شهرداری محمدیه1

در حال حاضر چندین پروژه شاخص از قبیل عملیات رنگ آمیزی دیوارها، دیوارنگاره ها، لوله گذاری انهار، احداث رختکن ورزشی،احداث چمن مصنوعی، بازپیرایی مخازن زباله،اجرای آزمایشی طرح مخزن زیرزمینی، نورپردازی معابر سطح شهر، بازپیرایی المان طاووس و چندین و چند طرح عمرانی، خدماتی، فضای سبز و ... در سطح شهر محمدیه و مهرگان اجرا شده و یا در حال تکمیل شدن است.

شورایشهر محمدیه1

به نظر می رسد با ورود سرمایه گذاران  و اعلام آمادگی آنان برای اجرای پروژه های عظیم تر در شهر محمدیه شاهد دوران طلایی مدیریت پیری و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خواهیم بود که این توفیقات در سایه مشارکت شهروندان محبوب شهر محمدیه محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه