English

شهردار محمدیه:

تلاش مدیریت شهری برای ایجاد رضایت مردمی و امیدآفرینی است

شهردار محمدیه با تصریح بر ایجاد رضایت مردمی و امیدآفرینی در شهر گفت:با تلاش بی‌وقفه و بهینه‌سازی خدمات در ابعاد مختلف، گامی نو در خدمت به شهروندان برمی‌داریم.

تلاش مدیریت شهری  برای ایجاد رضایت مردمی و امیدآفرینی است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمد پیری شهردار محمدیه در جلسه «ستاد استقبال از مهر» شهرداری با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های انجام‌ شده در جهش عمرانی اظهار کرد: اجرا و تعریف طرح های عمرانی در راس فعالیت‌های شهرداری است.

به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری محمدیه؛ تکریم مردم در اولویت قرار دارد و باید با مسئولیت‌پذیری و اخلاق‌ مداری علاوه بر احترام ارباب‌رجوع، در دیدارهای چهره به چهره با مردم در دیدارهای عمومی،مساجد و مناطق پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردم در چارچوب قانون باشیم.

پیری با تصریح بر ایجاد رضایت مردم و امیدآفرینی در شهر تأکید کرد: با تلاش بی‌وقفه و بهینه‌سازی خدمات در ابعاد مختلف، گامی نو در خدمت به شهروندان برمی‌داریم.

شهردار محمدیه همچنین بر تکریم شهروندان و‌ توجه به انتقادات و پیشنهادات آنها تصریح کرد: شهروندان همانند بازوی اجرایی مدیریت شهری عمل می‌کنند و باید با مشارکت آن‌ها در مسیر پیشرفت محمدیه و مهرگان گام‌های جدی برداریم.

وی در این جلسه از برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم به‌ منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان بالاخص به دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

پیری همچنین با تأکید بر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی برای برگزاری مراسمات در مناسبت ها گفت:باید با محوریت تشکل‌های مردمی این مراسم باشکوه برگزار شود.

شهردار محمدیه در ادامه به عملیات حفاری و راه اندازی چاه آب پارک شهر اشاره نمود و گفت:به زودی شاهد اجرای عملیات کاشت درخت و گل های فصلی و زینتی در فضاهای سبز پارک خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم در جهت تحقق شعار «محمدیه در مسیر تحول و امید آفرینی» موفق باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه