English

سرپرست واحد فرهنگی و ورزشی شهرداری محمدیه:

در راستای تکریم مادران پارک بانوان محمدیه احداث می شود

سرپرست واحد فرهنگی و ورزشی شهرداری محمدیه در این خصوص گفت: تسهیل، رفاه و آسایش مادران به همراه کودکانشان در پارک بانوان از اهداف اجرای این طرح می باشد.

در راستای تکریم مادران  پارک بانوان محمدیه احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،پوررجبی سرپرست واحد فرهنگی _ ورزشی شهرداری در این خصوص گفت: تسهیل، رفاه و آسایش مادران به همراه کودکانشان در پارک بانوان از اهداف اجرای این طرح می باشد.

وی گفت:ارتقای سلامت و بهداشت مادر و کودک، در محیطی همچون پارک و حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی و ارتقای کرامت مادران از اهمیت خاصی برخوردار است که در شرح وظایف مدیریت شهری می تواند جایگاه خود را  احراز نماید.

وی در ادامه افزود:با توجه به جایگاه و منزلت زنان در اسلام و سفارش اکید دین مبین اسلام به رعایت حقوق زنان و مراقبت از کودکان و با توجه به مشاهده مشکلات و معضلاتی که مادران با فرزند شیرخوار و کودک خود در مراکز عمومی روبه‌رو هستند،شهرداری محمدیه پس از امکان‌سنجی و مکان یابی، اتاق مادر و کودک را در پارک بانوان محمدیه احداث و خواهد نمود.

سرپرست واحد فرهنگی_ ورزشی شهرداری در خاتمه گفت: با در نظر گرفتن اینکه ضرورت اجرای طرح یادشده در اماکن عمومی به‌شدت  احساس می‌شود ، امیدواریم در اسرع وقت سایر پارک ها نیز به این امکانات تجهیز گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه