English

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر محمدیه:

هزینه کردن برای برنامه های فرهنگی سرمایه گذاری است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر محمدیه گفت:با برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح شهر محمدیه و مهرگان،امید باید به جامعه تزریق گردد.

هزینه کردن برای برنامه های فرهنگی سرمایه گذاری است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حجت الاسلام و المسلمین علیمردانی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر محمدیه  پیرامون عملکرد شورای شهر محمدیه در حوزه فرهنگی گفت:هزینه کردن برای برنامه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری است، در این راستا یکی از اولویت‌های شورا در دوره ششم توجه به مسائل فرهنگی و چالش‌های این حوزه است.

وی ظهار کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی یکی از کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بوده که پیگیری مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهربا بیان این موضوع که با برگزاری برنامه‌های فرهنگی ماندگار در نظر داریم شهر محمدیه را به عنوان پایلوت در سطح کشور معرفی کنیم و اجرای برنامه های از قبیل:برگزاری جشنواره غذا و هفته جمعیت پذیرایی از خدام الرضا(ع) ؛ برگزاری یادواره شهدا به مناسبت فتح خرمشهر،ستقبال از کاروان عاشق امام (ره) و پیروان ولایت تبریز؛برگزاری جشن میلاد امام رضا ( ع) در پارک تمدن محمدیه؛برگزاری جشن های بزرگ  غدیر در مهرگان پارک بهشت، مسجد نبی اکرم( ص)،مزار شهدای گمنام، مسجد امام رضا( ع)؛برگزاری نمایشگاه و مراسم به مناسبت هفته عفاف و حجاب مقابل مدرسه همت یاران؛مساعدت به هیات مذهبی  به جهت برپایی ایستگاههای صلواتی؛برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان  روز عاشورا ؛تجلیل از آزادگان و ایثارگران؛و برگزاری همایش پیاده روی اربعین حسینی از مزار شهدای گمنام مهرگان تا مزار شهدای گمنام محمدیه در همین راستا بوده است.

وی تصریح کرد:معتقدیم هزینه کردن برای برنامه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری است و در این راستا یکی از اولویت‌های شورای دور ششم توجه به مسائل فرهنگی و چالش‌های این حوزه است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمردانی با بیان اینکه شهروندان سرمایه‌های اجتماعی ما محسوب می‌شوند، تصریح کرد: شورای اسلامی با استفاده از نظرات و پیشنهادات شهروندان و دغدغه مندان بالاخص سازمان‌های مردم نهاد همواره در راستای ارتقای کیفیت برنامه های فرهنگی،اجتماعی و ورزشی پیشقدم بوده و در این مسیر به همکاری عزیزان نیازمند است.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی افزود:بر این باوریم و معتقدیم که در کنار اجرای پروژه های عمرانی،خدماتی اجرای برنامه های فرهنگی در اولویت مدیریت شهری باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد:به زودی و با برنامه ریزی شاهد اجرای برنامه ها در مراسمات و مناسبت ها در سطح شهر محمدیه و مهرگان به جهت ارتقای کیفیت برنامه های فرهنگی در راستای تزریق امید در جامعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه