English

با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان قزوین؛

اهداء لوح سپاس و تقدیر از کارکنان حوزه مالی

با حضور حجت الاسلام والمسلمین عرب مدیر کل فنی و حرفه ای اهداء لوح سپاس به کارکنان حوزه مالی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین همزمان با گردهمایی همکاران امور مالی و ذیحسابان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام شد.

اهداء لوح سپاس و تقدیر از کارکنان حوزه مالی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام  والمسلمین سید محمود عرب مدیر کل جهت تقدیر و تجلیل از همکاران مجموعه مالی تشکیل شد ، وی اظهار داشت :  سیستم های پویای اداری عناصر تعریف شده و ساختار کارایی دارد که هر عنصری در آن به مثابه یک منبع تأثیر گذار می تواند با به کارگیری توان و تجربه ، خلاقیت و کوشندگی خود در مجموعه اثر بخش و نقش آفرین باشد.

ایشان بیان داشت : در این میان حسابداران و همکاران  امور مالی به عنوان شاهرگ های تغذیه کننده و پشتیبان ، با دقت نظر، پاکدستی و  جدیت ؛ اعضای  امین  و مورد  وثوق  مجموعه بوده  و با برنامه ریزی ، نظارت و پایش مستمر منابع  و هزینه کردها سیستم را زنده و پیش رونده نگاه می دارند.

وی افزود : روز حسابدار  فرصت مغتنمی است  تا  اینجانب  با تبریک  این  روز به  ذیحساب و همه  همکاران حسابدار و  کارگزاران مالی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تبریک و از زحمات  و تلاش های تک تک عزیزان  به  ویژه  در  پیاده سازی  برنامه های  مالی ابلاغی در کمترین زمان ممکن تقدیر و سپاسگزاری نمایم. سلامتی و توفیق روز افزونتان را از خداوند منان خواستارم.

در پایان این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب با اهدا لوح سپاس از این عزیزان تقدیر به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه