English

سریالی که تولیدش چهار سال طول کشید

هر چند معاونت سیما از روند تولید سریال «سنجرخان» محمدحسین لطیفی خبر ندارد؛ اما به نظر می‌رسد این تولید معاونت امور استان های صدا و سیما قصد دارد این سریال ره به آنتن زمستان برساند.

 سریالی که تولیدش چهار سال طول کشید
به گزارش خبرگزاری موج

 سریال تاریخی « سنجرخان » درباره یکی از قهرمانان کرد در سال ۱۲۹۶ است که سال ۱۳۹۸ محمدحسین لطیفی تولیدش را کلید زد. اما پیش از این ضیاالدین دری کارگردان و نویسنده سریال‌های کلاه پهلوی و کیف انگلیسی، متن سریال «سنجرخان» را به طور کامل و در ۲۶ قسمت نوشته بود، پس از مرگ این کارگردان فقید، تهیه کننده سریال را به کارگردان دیگری واگذار کرد. این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سعید جلالی تولید شد. سریال تاریخی که معاونت امور استان ها آن را تولید کرده و چند بار هم به خاطر مشکلات تامین هزینه در تولیدش وقفه‌ای صورت گرفت.

با این حال این سریال به نسبت دیگر مجموعه‌های سازمان در تولید جلوتر است. این سریال در مرحله پس تولید قرار دارد به نظر می‌رسد سیما این مجموعه را در جدول پخش زمستان قرار بدهد.
در کنار «سنجرخان»؛ سریال تاریخی «مهیار عیار» هم به گفته تهیه‌کننده برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ آماده می‌شود. بهروز مفید؛ تهیه‌کننده عنوان کرده که بخش اعظم سریال تولید شده است. محمود پاک‌نیت، قطب‌الدین صادقی، حمیدرضا نعیمی، احمد نجفی و پیام دهکردی از بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال در مدیریت قبلی رسانه ملی کلید خورده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه