English

فیلم‌های کوتاه در هفته دفاع مقدس

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در اولین روز از ویژه برنامه سه روزه هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس با رونمایی از ۲ فیلم و کارگاه انتقال تجربه فیلمسازی همراه خواهد بود.

فیلم‌های کوتاه در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج، به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در روز اول ویژه برنامه ۳ روزه هفته فیلم دفاع مقدس، دوشنبه ۳ مهر ماه در فرهنگسرای نیاوران فیلم کوتاه «آمبولانس» به کارگردانی حسین محروقی و فیلم کوتاه «بشقاب پرنده» به کارگردانی زهرا یزدان پناه رونمایی و اکران خواهد شد.

فیلم کوتاه «آمبولانس» بر اساس فیلمنامه‌ای از رشید پژمان و حسین محروقی و طرحی از محسن فینی زاده و به کارگردانی حسین محروقی تولید شده است. در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «در امتداد جاده‌ای به سوی ابدیت… فقط همین!»

دومین فیلم کوتاه ی که روز دوشنبه رونمایی خواهد شد فیلم کوتاه «بشقاب پرنده» به نویسندگی و کارگردانی زهرا یزدان پناه و تهیه کنندگی سعید نجاتی و سید حمیدرضا منتظری است.

در خلاصه فیلمنامه فیلم که از برگزیدگان جشنواره «فیلم‌ مقاومت» است، آمده است: «میرآب پسر خیال‌پرداز ده ساله که در تصوراتش با موجودات فضایی ارتباط دارد، در پی بازی با بچه‌ها در مزرعه گندم، شیئی پیدا می‌کند که فکر می‌کند بشقاب پرنده است و برای بردن او به فضا، آمده است.»

علاوه بر رونمایی و اکران این ۲ فیلم کوتاه، در روز اول کارگاه انتقال تجربه با حضور هادی مقدم دوست در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

این برنامه سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب در فرهنگسرای نیاوران و شهرک دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه