English

عکس‌های یک زوج از دفاع مقدس به نمایش درآمد

همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس «عطش شهادت» بر پا شده است و در این نمایشگاه عکس‌هایی از شهید منصور عطشانی و همسرش رضیه غبیشی، زوج عکاسی که آغاز زندگی مشترکشان با آغاز جنگ مصادف شد و با وجود همه خطرات، آبادان و جزیره مینو را ترک نکردند و زندگی مشترکشان را در خط مقدم آغاز کردند.

عکس‌های یک زوج از دفاع مقدس به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه «یاد یاران» با ۳۷ اثر از عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در گالری ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر، نمایشگاه عکس «عطش شهادت» در فرهنگسرای ارسباران، «یک حماسه یک ملت» و نمایشگاه پوسترهای دفاع مقدس در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نمایشگاهی به همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیادفرهنگی روایت فتح و با عنوان یاد یاران متشکل از ۳۷ اثر عکاسان انقلاب و دفاع مقدس از امروز تا پایان هفته دفاع مقدس در گالری ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس «عطش شهادت» به همت این انجمن از جمعه ۳۱ شهریورماه در فرهنگسرای ارسباران بر پا شده است.

در این نمایشگاه عکس‌هایی از شهید منصور عطشانی و همسرش رضیه غبیشی از اعضای این انجمن به نمایش درآمده است؛ زوج عکاسی که آغاز زندگی مشترکشان با آغاز جنگ مصادف شد و با وجود همه خطرات، آبادان و جزیره مینو را ترک نکردند و زندگی مشترکشان را در خط مقدم آغاز کردند.

نمایشگاه دیگری نیز با عنوان یک حماسه یک ملت متشکل از ۳۰ اثر از محمد حسین حیدری، عکاس انقلاب و دفاع مقدس از روز دوشنبه سوم مهر لغایت ۱۰ مهر ۱۴۰۲ به همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیادفرهنگی روایت فتح و با مشارکت فرهنگسرای نیاروان و بنیاد حفظ آثارو ارزشهای دفاع مقدس  برپا خواهد شد.

بر اساس آنچه که بنیاد فرهنگی روایت فتح اعلام کرده است همزمان با افتتاحیه این نمایشگاه نشست خبری با حضور سرکار خانم مینو خانی پژوهشگر حوزه دفاع مقدس، محسن سلیمانی مدرس دانشگاه و گرافیست و محمد حسین حیدری مدیر این انجمن با موضوع بررسی نقش عکاسان در دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

در همین راستا به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیادفرهنگی روایت فتح نیز با همکاری فرهنگسرای نیاوران و بنیاد حفظ آثارو ارزشهای دفاع مقدس، نمایشگاه پوسترهای دفاع مقدس از روز دوشنبه تا پایان هفته در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

بازدید از این نمایشگاه‌ها برای عموم علاقه‌مندان آزاد و ساعت بازدید نیز از ۹ صبح لغایت ۱۸ عصر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه