English

محمد رضا فلاحتی:

جشنواره امتنان از نخبگان و کارگران نمونه برگزار می شود

یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی که هرسال برنامه ریزی و اجرا می گردد، برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح کشور است.

جشنواره امتنان از نخبگان و کارگران نمونه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه از ابتدای مهر به مدت یک ماه خبر داد.  

محمدرضا فلاحتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی که هرسال برنامه ریزی و اجرا می گردد، برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح کشور است. 

این جشنواره در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با رویکرد ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش اجرا می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی می‌توانند از تاریخ یکم مهرماه لغایت یکم آبان سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی: http://emtenan.mcls.gov.ir   مشخصات شخصی خود را وارد نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات لازم اقدام نمایند. 

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی در سامانه مذکور ثبت نام نمایند؛ پس از بررسی مدارک نفرات برتر معرفی در مراسمی در هفته کارگر سال آینده از آنان تجلیل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر