English

با حضور اساتید دانشگاه های کشور برگزار شد؛

نشست تخصصی هوش مصنوعی مولد در حوزه هنر و طراحی لباس و مد

اولین نشست تخصصی رویداد "تسهیلگری اقتصادی، هنری و پژوهشی ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد" در محور هوش مصنوعی مولد در حوزه هنر و طراحی لباس و مد برگزار شد.

نشست تخصصی هوش مصنوعی مولد در حوزه هنر و طراحی لباس و مد

به گزارش خبرگزاری موج، اولین نشست تخصصی رویداد «تسهیلگری اقتصادی، هنری و پژوهشی ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد» در محور "هوش مصنوعی مواد در حوزه هنر و طراحی لباس و مد" در تاریخ ۱۱ شهریور به صورت مجازی برگزار شد.

به گفته دکتر محمدی دبیر اجرایی رویداد، در این نشست ابتدا جناب آقای دکتر معین دبیر علمی رویداد به معرفی کلی رویداد پرداخته، و اهداف و محورهای اصلی آن را معرفی کردند. سپس جناب آقای دکتر نیک آبادی عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر به تاریخچه هوش مصنوعی مولد اشاره کرده و روند تکاملی مدل‎های مولد مبتنی بر روش‌های یادگیری عمیق با تمرکز بر کاربردهای آن در حوزه تصویر را مطرح کردند.

گفتنی است در ادامه این نشست جناب آقای دکتر عزمی عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا به صورت خاص به کاربردهای هوش مولد در حوزه مد و پوشاک پرداخته و به چالشهای این حوزه اشاره کردند، در آخر این نشست نیز سرکار خانم دکتر نادری عضو هیات علمی پژوهشگاه و مسئول محور مذکور ضمن اشاره به سایر کاربردهای هوش مصنوعی مولد در حوزه هنر، تیم های استاد - منتوری این محور از رویداد را معرفی نموده و توضیحاتی در خصوص ادامه روند رویداد به شرکت کنندگان ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه