English

پهلوانی‌های من به قلم ابراهیم زاهدی مطلق آماده نشر شد

ابراهیم زاهدی مطلق از تکمیل سه رمانش پس از چندین سال، خبر داد.

پهلوانی‌های من به قلم ابراهیم زاهدی مطلق  آماده نشر شد

ابراهیم زاهدی مطلق نویسنده، روزنامه‌نگار، منتقد ادبی، سرداور و داور جشنواره‌های ادبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج از فعالیت سال‌های اخیر خود چنین گفت: من 3رمان برای نوجوانان و بزرگسالان نوشته بودم. نگارش آنها در حدود3 یا 4 سال پیش تمام شده بود منتها همیشه فکر می‌کردم که باید آنها را بازنویسی کنم. هم‌اکنون این کار انجام شده است و امیدوارم تا پایان سال2عنوان از آثارم را به ناشر بسپارم. البته چند ناشر در سال‌های اخیر پیگیر بودند که آثار مذکور را برای چاپ بگیرند اما همانطور که گفتم من احساس می‌کردم باید نگاه مجددی به آنها کنم و دستی در آنها ببرم.

این نویسنده تصریح کرد: من همیشه در خصوص چاپ کتاب با وسواس عمل کرده‌ام و گاهی وسواسم به نفع کتاب نبوده است.

او افزود: یکی از آثاری که برای نوجوانان نوشتم با عنوان «پهلوانی‌های من» شناخته می‌شود. این کتاب، رمانی برای نوجوانان است و فصل‌های اول و دومش شاید حدود 15 سال قبل نوشته شده باشد. بخش‌هایی از این فصول در جلسات داستان‌خوانی خوانده شده‌اند.

این نویسنده بیان کرد: بخش‌هایی از رمان دیگری که برای نوجوانان نوشته‌ام نیز حدود 10سال قبل به نگارش درآمدند و در جلسات داستان‌خوانی خوانده شده‌اند.

گفتنی است زاهدی مطلق در گذشته آثاری با عناوین «یک عینک و این همه ماجرا»، «کی خوشمزه‌تره؟»، «عکس یادگاری با حباب»، «دانشمند کوچک»، «آریو برزن»، «این هم پول ماهی»، «تسبیح و بولدوزر»، «ترکش حرف شنو»، «سقوط در سکوت»، «شلیک به آسمان»، «نسل باروت»، «رضای زهرا»، «یک جعبه پر از دروغ»، «احمد آرام» و«آقای اسدی» را روانه بازار کتاب کرده و در دسترس مخاطبانش قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه