English

جزئیات برگزاری نخستین جشنواره بین المللی عکس و فیلم کار ایران

اولین جشنواره بین المللی عکس و فیلم کار ایران از 1 تا 4 اردیبهشت ماه 99 به همت مرکز کار ایران برگزار می شود.

جزئیات برگزاری نخستین جشنواره بین المللی عکس و فیلم کار ایران

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی مرکز کار ایران، همزمان با برپایی سومین نمایشگاه بین المللی کار ایران به همت مرکز کار ایران، اولین  جشنواره بین المللی عکس و فیلم کار ایران از 1 تا 4 اردیبهشت ماه 1399 برگزار می شود و در نخستین اقدام، شورای سیاستگذاری رویداد به شرح زیر معرفی شدند:

عیسی منصوری (معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی)، محمود شالویی (نویسنده و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در امور پاسداشت زبان فارسی)، سعید سمیعی (رئیس مرکز کار ایران و دبیر نمایشگاه بین المللی کار ایران)، سیدحسن سلطانی(نقاش و رئیس دانشگاه هنر)، محمد اکبرنیا (مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، افشین شاهرودی (عکاس، شاعر و منتقد ایرانی)، رامین اسدی(مدیر طرح اشتغال فراگیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)،  محمد حمزه ای (مستندساز، عکاس و کارشناس هنری).

جشنواره بین المللی عکس و فیلم کار ایران (1)

همچنین، سعید سمیعی و محمد حمزه ای از اعضای شورای سیاستگذاری، سمت رئیس و دبیری نخستین جشنواره بین المللی عکس و فیلم کار ایران را بر عهده دارند.

مرکز کار ایران (مرجع تخصصی ایجاد بسترهای کار و اشتغال) هدف از برپایی رویداد پیش رو را پرداختن به موضوع "کار" به عنوان یک موضوع مهم اجتماعی، نمایش واقعیت ها و آگاهی بخشی به جامعه عنوان کرده است که رونق اقتصادی و زندگی بهتری را به صورت متعاقب برای صاحب شغل و جامعه فراهم می آورد.

نخستین جشنواره بین المللی عکس و فیلم کار ایران، هشت محور شغلی: 1- آموزشی، فرهنگی و هنری، 2- اداری و مالی، 3- امور اجتماعی، 4- بهداشتی و درمانی، 5- خدمات، 6- کشاورزی و محیط زیست، 7- فنی و مهندسی  ۸-  فرآوری داده ها را در بر می گیرد و در سه بخش تک عکس، مجموعه عکس و بخش ویژه (نه به کار کودک) برگزار می شود.

لازم به ذکر است که بخش فیلم این جشنواره به صورت غیر رقابتی است و فیلم ها و ویدئو آرت های مرتبط با کار در سالن آمفی تئاتر سومین نمایشگاه بین المللی کار ایران به نمایش در می آید . 

این جشنواره همزمان با سومین نمایشگاه بین الملی کار ایران از 1 تا 4 اردیبهشت ماه 1399 به همت مرکز کار ایران در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه