English

برگزاری نمایشگاهی با حضور تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به علت تقاضای بازار مهم ترین رویداد در این زمینه لوازم خانگی است که مجموعه های تولیدی لوازم آشپزخانه درآن حضور پررنگی دارند.

برگزاری نمایشگاهی با حضور تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به علت تقاضای بازار و همچنین دسترسی کشورهای همسایه به این بازار، از اهمیت به سزایی برخوردار است. این موضوع خصوصا با توجه به حضور در سال رونق تولید وهمچنین مزیتی که کالاهای ایرانی در قیمت نسبت به مشابه های خارجی خود پیدا کردند، اهمیت بیشتری یافته است.

امسال نیز مثل سال های گذشته شاهد برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران هستیم. این نمایشگاه بزرگترین اجتماع شرکت های داخلی و خارجی این صنعت در ایران و مهم ترین رویداد سال در زمینه لوازم خانگی است که مجموعه های تولیدی لوازم آشپزخانه درآن حضور پررنگی دارند 

مجموعه های تولیدی لوازم آشپزخانه نیز همانند سال های گذشته با حضوری پررنگ و متمایز در این نمایشگاه شرکت کرده و پذیرای بازدیدکنندگان و شبکه گسترده نمایندگان فروش محصولات این مجموعه از سراسر کشور است ودر نظر دارد همزمان با برگزاری این نمایشگاه، از محصولات جدید خود رونمایی کند . از اهداف اصلی این مجموعه تولید محصولات متنوع و با کیفیت مطابق با سلیقه هرخانواده ایرانی است.

لازم به ذکراست نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران از 28 آبان تا 1 آذرماه سال جاری درحالی، درمحل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود که در این نمایشگاه غرفه مجموعه تولیدی لوازم آشپزخانه برای خریداران تخفیف هایی را نیز در نظر گرفته  که این شرایط تنها مختص همین نمایشگاه است و بازدیدکنندگان ازاین غرفه می‌توانند از تخفیف نقدی محصولات لوازم خانگی بهره‌مند شوند. حمل رایگان محصول به درب منازل از دیگر مزایایی است که باشگاه خریداران  مجموعه تولیدی برای این نمایشگاه تدارک دیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه