English

دومین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه لباس مدارس برگزار شد

دومین جلسه شورای سیاستگذاری دومین نمایشگاه لباس مدارس با حضور نمایندگانی از کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

دومین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه لباس مدارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  روابط عمومی کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور، دومین جلسه از سلسله جلسات شورای سیاستگذاری دومین نمایشگاه لباس مدارس با حضور حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، شهلا خجسته، دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش و جمعی دیگر از نمایندگان کارگروه و آموزش و پرورش برگزار شد.

مشورت اعضای این شورا درباره تعیین زمان و مکان برپایی نمایشگاه، تأکید بر لزوم بهینه سازی مواد و پارچه مصرفی لباس مدارس و اضافه شدن بخش مسابقه طراحی و دوخت و مسابقه دانش آموزی و هنرآموزی نیز به شکل مجزا به فراخوان این دوره از نمایشگاه از اهم موارد مطرح شده در این جلسه بود.

از جمله مباحث مطرح در این نشست، تأکید بر لزوم اهمیت قائل شدن به نظرات کودکان و نوجوانان محصل در زمینه انتخاب نوع پارچه و رنگی بود که دوست دارند در البسه تحصیلشان از آن استفاده کنند که نظراتی پیرامون آن مطرح شد.

براین اساس به پیشنهاد اعضای شورای سیاستگذاری مقرر شد در قالب تمهیدی به کودکان و نوجوانان مراجعه کننده به این نمایشگاه این امکان داده شود تا نسبت به این مسئله و مثلا موضوع رنگ لباس و ست کردن آنها با هم اظهارنظراتشان مطرح و احصا شود.

در ادامه و برای اجرایی شدن این ایده مقرر شد تا طرح خامی از البسه دخترانه و پسرانه به شکل کاغذی و یا آنلاین در اختیار علاقه مندان قرار گیرد تا آنها با رنگ آمیزی آنها بتوانند ایده های خود را در این مورد ارائه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه