English

علی اصغر مونسان:

صنایع دستی می تواند به اشتغال زایی کمک کند

علی اصغر مونسان در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: صنایع دستی هویت ایرانی ماست و یکی از صنایعی است که می تواند به اشتغال زایی کمک کند.

صنایع دستی می تواند به اشتغال زایی کمک کند

به گزارش خبرگزاری موج، بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی امروز اول شهریور ماه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون صنایع دستی کشور و جمعی از هنرمندان این حوزه در نمایشگاه بین المللی تهران  سالن ۸، ۹ و ۲۵ آغاز به کار کرد.

علی اصغر مونسان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: صنایع دستی هویت ایرانی ماست و یکی از صنایعی است که می تواند به اشتغال زایی کمک کند. ما باید به معرفی و تبلیغ بیشتر فرآورده های دستی بپردازیم تا هم میزان مصرف آن را بالا ببریم و هم به هنرمندان توجه بیشتری داشته باشیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی گفت: توجه به این فرآورده ها به  ویژه در شهرهای کوچک و روستاها به اشتغال و درآمد بیشتر کمک می کند از این رو باید حمایت بیشتری از صنایع دستی و هنرمندان فعال در این حوزه وجود داشته باشد.

مونسان، نوآوری در صنایع دستی را ضروری دانست و افزود: هنرمندان باید در کار خود نوآوری و خلاقیت داشته باشند و از بسته بندی های شکیل تر و مناسب تر بهره ببرند.

بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با وجود ۹۰۰ غرفه از ۳۱ استان کشور امروز کار خود را آغاز کرده و تا هفتم شهریور ماه برپاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه