English

بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از اماکن تاریخی و گردشگری سنندج

احمدی پور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از عمارت خسروآباد، مشیر دیوان و روند احداث هتل لاله و فاز دوم هتل شادی سنندج بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از اماکن تاریخی و گردشگری سنندج

به گزارش خبرگزاری موج، زهرا احمدی پور، امروز دوشنبه (2 تیر) در سفر به استان کردستان با همراهی مسوولان استانی، از اماکن تاریخی سنندج همچون عمارت خسروآباد، عمارت مشیر دیوان، روند احداث هتل لاله و فاز دوم هتل شادی سنندج بازدید کرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی کردستان در بازدید از روند احداث هتل لاله سنندج، اظهار کرد: هتل لاله سنندج در زمینی به مساحت 34 هزار متر و با زیربنای 32 هزار متر در حال احداث است.

آرمان وطن دوست افزود: این هتل دارای 116 اتاق و 300 تخت است و عملیات احداث مجدد آن از سال 93 شروع شده است. این پروژه 25 میلیارد تومان تسهیلات دارد که تاکنون هفت میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی کردستان ادامه داد: 12 میلیارد تومان نیز آورده شخصی است که در حال حاضر پروژه 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در خصوص فاز دوم هتل شادی نیز اظهار کرد: این هتل در چهار هزار متر ساخته می شود که در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وطن دوست افزود: برای این پروژه 21.5 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که تاکنون 10 میلیارد تومان آن پرداخت شده و 7 میلیارد تومان نیز آورده شخصی بوده است.

احمدی پور همچنین امروز از عمارت‌های خسروآباد و مشیر دیوان سنندج و کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی این دو مکان بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه