English

عضو شورای شهر صدرا خبر داد؛

راه اندازی خط جدید در حوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی صدرا از راه‌اندازی خط جدید در حوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت میدان اطلسی شیراز به نام خط شهید سلیمانی خبر داد.

راه اندازی خط جدید در حوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، روح‌االه شجاعیان امروز، ۲۷ فروردین با اعلام این خبر گفت: مبدا این خط میدان گل‌ها (فلکه سنگی) صدرا و مقصد فلکه اطلسی شیراز است که فعلاً در آغاز این طرح با ۳ دستگاه ون شهروندان جابه جا خواهند شد و قرار است ۵ دستگاه دیگر ظرف یک‌ماه آینده به این خط اضافه شود.

وی در رابطه با ساعات کاری این خط نیز گفت: شروع به کار ناوگان در شهر صدرا از ساعت ۶ صبح می باشد که به فاصله زمانی یک ساعت تا ۲۱ شب ادامه خواهد داشت و ساعت کاری از سمت شیراز از ۷ صبح تا ۲۲ شب می‌باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر صدرا در رابطه با مزایای این طرح گفت: در سال‌های گذشته شهروندان صدرا برای حضور در نقاط شمالی شیراز بالاجبار از شهرک گلستان و بزین رفت و آمد می‌کردند که هم هزینه بر بود و هم وقت زیادی را شهروندان صرف این تردد می‌کردند که هم اکنون با راه‌اندازی خط جدید میدان گلها هم هزینه کمتری از سوی مسافران پرداخت میشود و همینکه در وقت شهروندان صرفه‌جویی خواهد شد.

شجاعیان در پایان صحبت‌های خود اشاره ای هم به موضوع مترو شهر صدرا داشت: در رابطه با راه اندازی مترو در این شهر به زودی طرح مطالعاتی باید شروع شود و امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه