English

مدیرعامل شرکت مترو تهران:

ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: تکمیل ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ به همراه پیگیری پروژه‌های مربوط به توسعه خطوط ۲،۴ ،۶ و ۷ از برنامه‌های مترو در سال جدید است.

 ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تکمیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت مترو تهران در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران این شرکت در سال جاری، به تبیین رئوس برنامه‌های پیش‌رو پرداخت و گفت: آنچه تاکنون درباره اقدامات توسعه‌ای خطوط هفتگانه مترو تهران انجام‌شده، قابل تأمل و ارزنده بوده و البته در کنار مسائل کمی، باید به مسئله کیفیت جابجایی مسافران بیش از پیش توجه شود؛ در واقع زمانی می‌توان از بهبود کیفیت خدمات این شبکه سخن گفت که شاهد افزایش استقبال مسافران از سیستم حمل و نقل عمومی انبوه‌بر باشیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه با تاکید بر لزوم تکمیل ۵ ایستگاه باقی‌مانده در خطوط ۶ و ۷ طی سال جاری، افزود: نکته مهم در برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این است که روند عملیات اجرایی خطوط جدید تسریع یافته و البته در کنار این امر مهم، پروژه‌های توسعه‌ای خطوط موجود که عرصه فراگیری شبکه مترو در اقصی نقاط پایتخت را گسترش می‌دهد، به‌طور جدی دنبال شود. این پروژه‌ها شامل توسعه شرقی خط ۲، توسعه شرقی و غربی خط ۴، توسعه جنوبی خط ۶ و همچنین توسعه شمال غربی خط ۷ است که برخی از آنها پیشرفت‌های خوبی هم داشته‌اند.

درستی در پایان صحبت‌های خود، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شرکت مترو تهران را پیگیری روند احداث پایانه‌های باقی‌مانده خطوط موجود قلمداد کرد و گفت: اگر نتوانیم فرآیند تکمیل پایانه‌های خطوط فعلی را در مدت زمانی مشخص تعیین‌تکلیف کنیم، در آینده‌ای نه چندان دور، نه‌تنها موضوع تعمیر و نگهداری ناوگان حمل و نقلی شبکه مترو به مشکل برمی‌خورد، بلکه سرویس‌دهی روزانه به مسافران نیز با اما و اگرهای فراوانی مواجه خواهد شد و این امر به معنای کم اثر شدن اقدامات توسعه‌ای شبکه موجود خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه