English

افتتاح آخرین ایستگاه خط ۳ مترو در اقدسیه

مدیرعامل شرکت مترو تهران از افتتاح آخرین ایستگاه خط 3 مترو در اقدسیه خبر داد.

افتتاح آخرین ایستگاه خط ۳ مترو در اقدسیه

به گزارش خبرگزاری موج، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره افتتاح آخرین ایستگاه خط 3 مترو گفت: ایستگاه اقدسیه در بخش شمالی خط 3 مترو تهران که عملیات عمرانی آن از سال 1391 آغاز شده، پس از سال‌ها انتظار در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

وی افزود: این ایستگاه با 8 هزار مترمربع زیربنا، بین دو ایستگاه نوبنیاد و شهید محلاتی قرار داشته و با 8 رشته پله‌برقی و 5 دستگاه آسانسور افتتاح خواهد شد. طول سکوی ایستگاه 160 متر و عمق آن از سطح زمین 23 متر است و امیدواریم تا پیش از پایان اردیبهشت ماه، شاهد آغاز بهره‌برداری از آن باشیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران ، دلایل طولانی شدن تکمیل ایستگاه اقدسیه را عمدتاً در 2 مورد مسائل حقوقی مرتبط با زمین این ایستگاه و نیز مشکل تامین به‌موقع منابع مالی برای بهره‌برداری هرچه سریعتر از آن برشمرد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران ادامه داد: خط 3 مترو تهران به طول تقریبی 37 کیلومترتا کنون با 24 ایستگاه در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و ایستگاه اقدسیه بیست و پنجمین ایستگاهی است که در این خط به بهره‌برداری می‌رسد. البته طراحی و اجرای یک ایستگاه تقاطعی از خط 3  با خط 2 مترو نیز در تقاطع خیابان‌های امام خمینی (ره) و حضرت ولیعصر (عج) مجدداً در دستور کار شرکت مترو قرار گرفته که هنوز کارهای اجرایی آن آغاز نشده است.

گفتنی است؛ ایستگاه اقدسیه در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، نبش خیابان ندا قرار داشته و بهر‌ه‌برداری از آن درسنوات اخیر مورد مطالبه عمومی شهروندان این محدوده قرار داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه