English

استاندار فارس:

۱۲ فروردین، یادآورِ وحدت ملت ایران در اعتلای کلمه حقِ جمهوری اسلامی است

استاندار فارس گفت: یوم‌الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ یادآورِ وحدت ملت ایران در اعتلای کلمه حقِ جمهوری اسلامی و سرآغازِ حاکمیتِ مردم‌سالاری دینی با رهایی از بند استبداد و استکبار بود که پس از ۴۵ سال همچنان باصلابت ادامه دارد.

۱۲ فروردین، یادآورِ وحدت ملت ایران در اعتلای کلمه حقِ جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه به مناسبت ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ ... (سوره مبارکه رعد آیه ۱۱)

دوازدهم فروردین ماه، یادآورِ انعکاسِ شور و شعورِ انتخاب مردم در پیروزی جنودِ حق بر باطل و روزِ فتح و نصرِ خدا و بندگان مومن به اوست. از همین رو میتواند برای مردمِ ما و بلکه همه مسلمانانِ جهان، عید باشد. روزی که یادآور سنت الهی نَصرُ مِنَ الله و تجربه‌ی زیبایی از اتصالِ ملت به دریای فیوضات حضرتِ سبحان و امتدادِ برکاتِ حاکمیتِ نور در جهان با هندسه الهی یَدخُلونِ فی دینِ اللهِ أَفواجا گردید.

 راهبری بنیانگذارِ کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، در تبلور یُخرِجونَ مِنَ الظُّلُمات إِلیَ النّور، ملت ایران را از سلطه‌ی طواغیت رهانید و این سرزمین را، نمونه‌ی کوچکی از میراثِ موعودِ مستضعفین در زمین گردانید.

یوم‌الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ که یادآورِ وحدت ملت ایران در اعتلای کلمه حقِ جمهوری اسلامی و سرآغازِ حاکمیتِ مردم‌سالاری دینی با رهایی از بند استبداد و استکبار بود، برهمه‌ی مردم عزیز استان، خصوصا جامعه‌ی نخبه‌ی انقلابی فارس که در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و استمرارِ خط جهاد و شهادت، عزت و شرفِ ایران مقتدر را در مسیرِ پیشرفت و توسعه دنبال می‌کنند، گرامی‌ باد. 

امید به استعانت حضرت حق که در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" با همکاری انقلابی مردم و مسئولان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و توان جوانان استان، گامی محکم در مسیر عمران و آبادانی این دیار برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه