English

وزارت دفاع به مناسبت روز جمهوری اسلامی بیانیه صادر کرد

در بیانیه وزارت دفاع به مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی آمده است که مردم بزرگ ایران با مشارکتی بی بدیل جمهوری اسلامی را به عنوان ساز و کار عملی مردم سالاری مبتنی بر دین در جهان دو قطبی عرضه کردند.

وزارت دفاع به مناسبت روز جمهوری اسلامی بیانیه صادر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

،  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه، «روز  جمهوری اسلامی» بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُریدْ انْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْارْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ ائِمَّةً وَ نَجْعَلُهُمُ الْوارِثینَ(سوره قصص آیه ۵)

دوازده فروردین، بهار انقلاب و روز شکفتن گل اسلام بر شاخسار زمان و نویدبخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی برای همیشه روزی پرمیمنت برای تمامی حق جویان و همه آن‌هایی است که عزم مبارزه بی امان با دژخیمان و مستکبرین دارند.

مردم بزرگ ایران که به تاسی از امام راحل عظیم الشأن، انقلابی تاریخی را در عرصه جهان پر از ظلم و بیداد به منصه ظهور رساندند، با مشارکتی بی بدیل جمهوری اسلامی را به عنوان ساز و کار عملی مردم سالاری مبتنی بر دین در جهان دو قطبی عرضه کردند و معادلات و محاسبات قدرت های نظام سلطه را بر هم زدند.

تداوم این حرکت پرقدرت در بیش از ۴۵ سال گذشته که با مقاومت و پیشرفت توأمان همراه بوده، به باور حق مداران جهان نشانه بارزی از حقانیت و عمق معنایی و محتوایی این نظام سیاسی و انقلاب اسلامی است و امروز اغلب اندیشمندان جهان بر پایان یکجانبه‌گرایی امپریالیستی و ظهور قدرت جدیدی در قلب جهان اسلام اذعان دارند.

پیشرفت در عرصه‌های دفاعی و امنیتی در کنار پیشرفت‌های بی‌بدیل علمی، فرهنگی و سیاسی با وجود تحمیل جنگ و تحریم، همگی مرهون مشارکت مسئولانه مردم و پیوند وحدت و اقتدار ملی است که این مهم بنا به تصریح رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۱۴۰۳، بی‌شک با تداوم و تقویت مشارکت‌دهی به مردم در فرایندهایی چون تولید و اقتصاد نمود افزون‌تری خواهد داشت.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چهل و پنجمین بهار جمهوری اسلامی ایران بر خود فرض می‌داند که همگام و همپای تمامی بخش‌های کشور با مشارکت دهی روز افزون ظرفیت‌های ملی و مردمی در پیشبرد اهداف علمی و دفاعی کشور حماسه‌های دیگری در عرصه‌های مسئولیتی خود خلق کرده و به سهم خود نقش مهمی در تنومند شدن درخت تناور جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه