English

با حضور رییس کل دادگستری استان برگزار شد؛

واگذاری فاز اول اسناد مالکیت به دامداران استان فارس

آیین واگذاری فاز اول اسناد مالکیت دامداری های سهامدار تعاونی های شیراز با حضور رییس کل دادگستری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک، مدیرکل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) جنوب کشور و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس برگزار شد.

واگذاری فاز اول اسناد مالکیت به دامداران استان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، مدیر کل دادگستری استان فارس ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: با همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل ثبت اسناد و املاک معضل ۳۰ ساله اتحادیه دامداران استان از پیش پای ۳۶۵ دامدار تولید کننده گوشت قرمز جنوب کشور حل شد.

او با بیان اینکه این اتفاقات خوب از برکات نظام و مسئولین خدوم است؛ افزود: دامداران استان تا پیش از دریافت سند مالکیت زمین های خود نمی توانستند از تسهیلات استفاده کنند و این مهم باعث رونق تولید استان نیز می شود.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موسوی ابراز داشت: به پاسداشت خدمتی که ادارات مربوطه انجام دادند و به شکرانه این مهم، دامدارانی که در این جلسه حضور داشتند هر کدام یک یتیم و ترجیحا سادات را تحت پوشش خود بگیرند تا ۳۶۵ یتیم از این کار خوب بهره مند شوند.

رییس کل دادگستری استان در پایان سخنان خود از مردم فارس جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات پیش رو دعوت کرد و گفت: حضور حداکثری مردم باعث اقتدار نظام ما می شود.

 

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس ضمن تبریک ایام الله ۲۲ بهمن اضافه کرد: امروز شاهد واگذاری اسناد مالکیت اعضای تعاونی های شیراز هستیم که حاصل تلاش مجموعه امداد امام و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان است.

او ادامه داد: مقرر است اسناد مالکیت ۳۶۵ دامدار در بازه زمانی کوتاه مدت، بخشی تا ۱۴ اسفند امسال و بخش دیگری تا ۳ ماه آینده تکمیل و به این عزیزان تقدیم شود.

شایان ذکر است دامداران استان فارس در زمینهایی فعالیت می کردند که متعلق به مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس بود و هم اینک با همت دستگاه های اجرایی مربوطه این زمینها دارای سند و به دامداران تقدیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه