English

استاندار اعلام کرد؛

بهره برداری بیش از ۱۵۰۰ پروژه در دهه مبارک فجر در استان فارس

استاندار فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر هزار و ۵۸۱ پروژه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی به ارزش ۳۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

بهره برداری بیش از ۱۵۰۰ پروژه در دهه مبارک فجر در استان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه عصر امروز چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه در یک نشست خبری با خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: تعداد پروژه‌های سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر و نسبت به دو سال گذشته ۶ برابر افزایش داشته است.

استاندار فارس خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد پروژه ها به ترتیب مربوط به دهیاری با ۳۸۲ پروژه، شهرداری ۳۰۱ پروژه، کمیته امداد ۱۷۵ پروژه و جهاد سازندگی با۶۹ پروژه است.

وی تصریح کرد: از تعداد ۴۵ سازمان، بالاترین ارزش ریالی پروژها به اداره کل صمت استان با ۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، شهرداری ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، شرکت گاز هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان، راه و شهر سازی لارستان هزار و ۵۰۰ میلیارد و بیشترین عدد اعتبار صرف شده مربوط به شهرستان شیراز با ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، نی ریز ۱۱ هزار و ۱۰۰، لار ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان، آباده ۹۸۰ میلیارد تومان و نیز تعداد پروژه های عمرانی شیراز ۱۳۷ پروژه، نورآباد ممسنی ۱۲۶، شهرستان لار ۱۰۹، شهرستان کازرون ۷۳ و شهرستان لامرد ۷۱ پروژه می باشد.

استاندار فارس در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: استان فارس با ۱۵ حوزه انتخاباتی، ۱۸ نماینده و ۵ نماینده خبرگان رهبری مورد تائید قرار گرفته است.

ایمانیه بیان داشت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مبنی بر اینکه پایبند امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت هستیم، در این راستا ۹۰ هزار نفر در فارس کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و در شیراز و زرقان انتخابات بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

استاندار فارس در مورد راهبر محله تصریح کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر، بسیج و امور مساجد، این کلانشهر به ۱۵۲ محله تقسیم و یک نفر پیشکسوت به عنوان راهبر معرفی و در این راستا ۷۰۰ مورد بر طرف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه