English

امام جمعه شیراز:

حضور چشمگیر جوانان در مراسم اعتکاف نشان می دهد جوان امروز از جوان دیروز انقلابی‌تر و مومن‌تر است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: برخی در سال گذشته تلاش کردند که مسیر موفقیت جوانان ایران را خدشه دار کنند اما شاهد هستیم که مراسم اعتکاف امسال مملو از جوانان است و این حضور یک پیام برای دشمنان دارد و آن است که جوانان ایران خواهان دین هستند و فریاد می زنند «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده».

حضور چشمگیر جوانان در مراسم اعتکاف نشان می دهد جوان امروز از جوان دیروز انقلابی‌تر و مومن‌تر است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در نماز جمعه این هفته بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در خطبه های نماز جمعه به آن اشاره های مکرری شد در خصوص جوانی جمعیت و فرزند آوری است البته نباید فراموش کرد که فرزندان برکات مختلفی برای خانواده ایجاد می کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: دعا و استغفار نیز برای خانواده برکات متعددی به همراه دارد.

آیت الله دژکام یادآور شد: اساتید دانشگاه و نخبگان سیاسی در جامعه در خصوص خطبه های نماز جمعه بیان دیدگاه کرده اند و این موضوعات و بررسی موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه میتواند عاملی برای توسعه فعالیت های اجتماعی شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس متذکر شد: همان گونه که رهبری اشاره کرده اند که جامعه اسلامی در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است البته نباید فراموش کرد که تمامی نگرش های غربیان مبنی بر جدایی دین از عرصه علم و خداناباوری به شکست رسید و اکنون غربیان به دنبال این پاسخ اند که ساز و کار خداوند در مدیریت جهان چیست؟.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: یکی از پیش نیاز های تقوا، یادگیری است از این رو باید تمامی آحاد جامعه موضوع یادگیری احکام الهی باید مورد توجه باشد.

آیت الله دژکام همچنین یکی از رویداد‌های مهم پیش رو را سالروز شهادت حضرت احمدبن موسی (ع) بیان کرد و افزود: روز دوشنبه مصادف با هفدهم رجب، موکب ۱۵ هزار شهید فارس به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) حرکت خواهند کرد و گروه‌های مختلف مردم با حضور در این کاروان، در برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت این امامزاده جلیل القدر سنگ تمام می‌گذارند.

امام جمعه شیراز، با اشاره به در پیش بودن سالروز ورود تاریخی امام به کشور و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ و با پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ملت ایران روز به روز عزتمندتر شد.

آیت الله دژکام افزود: امام راحل (ره) در روز ۱۲ بهمن ۵۷ پس از ۱۵ سال تبعید، پیروزمندانه به کشور بازگشتند و مردم ایران ثابت کردند که دلشان همیشه در هوای دیانت می تپد و هیچگاه از آن جدا نیستند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: برخی در سال گذشته تلاش کردند که مسیر موفقیت جوانان ایران را خدشه دار کنند اما شاهد هستیم که مراسم اعتکاف امسال مملو از جوانان است و این حضور یک پیام برای دشمنان دارد و آن است که جوانان ایران نه تنها خواهان دین هستند و فریاد می زنند که «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و همین جوانان برای حضور پرشور در انتخابات نیز برنامه های ویژه ای دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه