English

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبر داد؛

بزرگترین اقامتگاه همراه بیمار جنوب کشور، در آستانه افتتاح

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت:با افتتاح و بهره برداری از اقامتگاه مرکزی همراهان بیماران در شهر شیراز ، ۳۰۰ تخت به ظرفیت اقامتگاه های همراه بیمار در استان فارس افزوده می شود.

بزرگترین اقامتگاه همراه بیمار جنوب کشور، در آستانه افتتاح
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه با بیان اینکه شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور، همواره پذیرای بیماران و همراهان از استان های همجوار و جنوب کشور است، گفت: اقدامات موثر خیرین استان فارس در ساخت اقامتگاه های همراه بیمار که ریشه در فرهنگ و سنت میهمان نوازی این دیار دارد، مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس را بر آن داشت که در مراکز بیمارستانی، اقامتگاه هایی برای اسکان همراهان بیماران احداث کند.

علی اکبر رامجردی افزود: ایده و حرکت در مسیر ساخت اقامتگاه برای همراهان بیمار با هدف رفاه حال بیماران و همراهانشان از خیرین شیراز آغاز شد و ضمن اجرا در سایر نقاط استان، به عنوان الگویی به سایر استان های کشور معرفی شده است.

به گفته مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، طی ۱۰ سال اخیر، ۲۸۶ هزار نفر_شب خدمات اسکان در این اقامتگاه ها به همراهان بیماران ارائه شده است.

او با اعلام اینکه هم اکنون به همت خیرین، اقامتگاه مرکزی شهر شیراز در شرف بهره برداری است، گفت: این اقامتگاه در مجاورت بیمارستان شهید دکتر فقیهی، در ۹ طبقه بنا شده است و با اتمام و تجهیز آن، ۳۰۰ تخت دیگر برای اسکان همراهان بیمار به چرخه خدمات رسانی در این عرصه افزوده می شود که تاثیر بسزایی در اسکان و رفع سرگردانی همراهان بیمار مراجعه کننده به مراکز درمانی به همراه دارد.

گفتنی ست؛ تاکنون ۲۰ اقامتگاه همراه بیمار به همت خیرین عرصه سلامت استان فارس بنا شده که بیش ۱۵۰ تخت به صورت شبانه روزی به همراهان بیماران در کنار مراکز درمانی خدمات ارائه می دهند و با افتتاح این مرکز، این ظرفیت به ۴۵۰ تخت ارتقا می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه