English

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان:

یادواره شهدای معلم فارس‌ در شلمچه برگزار می شود

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: یادواره شهدای معلم استان فارس پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان در شلمچه برگزار می شود.

یادواره شهدای معلم فارس‌ در شلمچه برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، ایمان ایمانی فر در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان استان گفت: بزرگترین کاروان معلمان کشور از استان فارس به اردوی راهیان نور و‌ پیشرفت به استان خوزستان اعزام می شوند.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس افزود: این اعزام به صورت همزمان از ۲۱ شهر استان انجام خواهد شد و بیش از یک هزار معلم استان فارس به این اردوها اعزام می شوند.

وی گفت: یکی از برنامه های پیش بینی شده در این اردوی راهیان نور و پیشرفت، برگزاری یادواره شهدای معلم استان فارس است که در یادمان شلمچه در خرمشهر برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس بیان کرد: برگزاری این یادواره به عنوان پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس محسوب می شود.

ایمانی فر گفت: در این مراسم علاوه بر معلمان استان فارس، برخی چهره های ملی و استانی نیز حضور خواهند داشت.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان نور و پیشرفت معلمان استان فارس روز سوم بهمن ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

در ادامه، مدیرکل اموزش و پرورش فارس بیان کرد: در استان فارس، چهار هزار و ۲۱۲ معلم و دانش اموز شهید وجود دارند که از این تعداد ۴۹۹ نفر معلم شهید هستند.

محمد خلیل عسکری گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت یک فرصت بی بدیل برای آشنایی با فرهنگ‌ ایثار و شهادت است و حضور معلمان در این اردوها در انتقال این مفهوم به جامعه خصوصا دانش اموزان بسیار موثر است.

وی گفت: همه قوانین مربوط به برگزاری اردوها و خصوصا صدور احکام ماموریت، بیمه و ... مورد توجه جدی قرار گیرد.

عسکری با اشاره به اینکه معلمان در این اعزام حضور دارند ادامه داد: نقش راویان و روایت گران در این اردو برای تبیین دستاوردها بسیار مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه