English

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان اعلام کرد؛

اعزام بزرگترین کاروان فرهنگیان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: بیش از یک هزار و یکصد تن از فرهنگیان برادر و خواهر استان فارس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام خواهد شد.

اعزام بزرگترین کاروان فرهنگیان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، ایمان ایمانی فر در جلسه شورای سیاستگذاری اردوی راهیان نور و پیشرفت اداره کل اموزش و پرورش استان گفت: بحمدلله استقبال بسیار خوبی از برگزاری این اردو توسط فرهنگیان استان انجام شده است.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: در این مرحله بیش از یک هزار و یکصد تن از فرهنگیان برادر و خواهر استان فارس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام خواهد شد.

ایمانی فر گفت: این استقبال به نحوی است که سهمیه تعیین شده تکمیل و ما مجبور شدیم که مابقی ثبت نام کنندگان را به مرحله بعدی اعزام این اردوها منتقل کنیم.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: این دومین مرحله از اعزام فرهنگیان استان فارس از اغاز سال تحصیلی جدید می باشد.

ایمانی فر گفت: در مرحله قبلی اعزام فرهنگیان فارس نیز بیش از ۲۵۰ معلم خواهر استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده بودند.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: در این اردو فرهنگیان استان ضمن حضور در یادمان های دوران دفاع مقدس از برخی مکان های علمی و صنعتی نیز بازدید و در جریان پیشرفت کشور در این عرصه ها نیز قرار می گیرند.

ایمانی فر گفت: این مرحله از اعزام فرهنگیان استان به اردوی راهیان نور و پیشرفت از ۲۶ الی ۲۹ دیماه برگزار می شود.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: در این اردو، بخش های مختلف اداره کل اموزش وپرورش استان حضور خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه