English

معاون استانداری فارس تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت لارستان برای توسعه گردشگری فرودگاهی/ لارستان خاستگاه گردشگری ورزشی فارس

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با اشاره به اینکه این فرودگاه یکی از بهترین ظرفیت ها برای رعایت استانداردهای بین المللی حوزه گردشگری است توجه ویژه به این موضوع را ضروری دانست و بر توسعه این صنعت درآمدزا با روش های خلاقانه تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت لارستان برای توسعه گردشگری فرودگاهی/ لارستان خاستگاه گردشگری ورزشی فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد فرخ زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر فرودگاه بین المللی لارستان با بیان اینکه بسیاری از فرودگاه های دنیا به مراکز گردشگری با ارائه انواع خدمات درآمدزا تبدیل شده اند افزود: لارستان به دلیل ارتباطات گسترده با کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس می تواند یکی از بهترین خواستگاه ها برای توسعه گردشگری فرودگاهی باشد.

وی، با گرامیداشت دهه فاطمیه و یاد بزرگان و دانشمندان خطه لارستان حضرات آیات آیت الهی و موسوی ابراز امیدواری کرد گستره علمی که از این بزرگان به یادگار مانده توسط نسل جوان ادامه یابد.

جانشین استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی لارستان رتبه ۵ پروازهای خارجی کشور و رتبه ۱۸ حمل مسافر در بین فرودگاه های کشور را دارد و در بازی های جام جهانی قطر، به عنوان یکی از چهار فرودگاه مرجع کشور انتخاب شد اظهار داشت که این مساله نشان، از اهمیت ویژه این فرودگاه و رفت و آمد و ترافیک بالای این شهرستان می باشد.

فرخ زاده در بخشی از صحبت های خود با اشاره به ابلاغیه رهبری در خصوص آب های آزاد و دریاها که شامل ظرفیت های ارزشمند دریا، سواحل و پس کرانه های می شود افزود یکی از شهرستان های مهم در این حوزه لارستان است که خوشبختانه توانسته موقعیت خود را تثبیت و رشد خوبی در عرصه های ارتباطات بین الملل داشته باشد.

وی افزود: یکی از مراکز مهمی که لازم است در خصوص توسعه مسیرهای هوایی و دریایی مورد توجه ویژه قرار گیرد خطه لارستان است.

معاون استاندار فارس با بیان مزیت های مهم این شهرستان و توجه به گردشگری ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: به زودی مسابقه جهانی تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه در لارستان برگزار خواهد شد و تمرکز بر گردشگری ورزشی در لارستان با توسعه زیرساخت ها میتواند این منطقه را مقصد خوبی برای کشورهای حاشیه خلیج فارس تبدیل نماید.

فرخ زاده بر حضور موثر و مشارکت در رویدادها در این شهرستان نیز تاکید و اظهار داشت: گردشگری صنعت دوم جهان پس از نفت و گاز است و اکنون باید ببینیم سهم ما از این صنعت چقدر است.

گفتنی است معاون گردشگری استانداری در این مراسم با ابلاغ سلام و خداقوت استاندار به مسئولین این شهرستان ضمن تقدیر از تلاش های زیادی که در این سالها برای توسعه این فرودگاه صورت گرفته است از فعالیت های صولتی مدیرکل سابق این فرودگاه که اهتمام جدی در ارائه خدمات به مسافران داشته است تشکر و برای وی در مسئولیت جدید به عنوان معاون اجرایی فرودگاه یزد آرزوی توفیق کرد، همچنین برای رفیعی مدیر کل جدید این فرودگاه را در ادامه این مسیر آروزی موفقیت داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه