English

معاون آموزش و پرورش استان اعلام کرد؛

اجرای طرح ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ زورخانه‌ای در مدارس فارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت های اعتقادی اخلاقی، ساحت هنری و ساحت زیست بدنی، دنبال می شود.

اجرای طرح ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ زورخانه‌ای در مدارس فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید کاظم حسینی در آئین افتتاحیه طرح شهید طوقانی؛ ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ زورخانه‌ای در مدرسه سیدایمان حسینی ناحیه چهار شیراز، اظهار کرد: این طرح در شهرستان هایی که ورزش زورخانه ای در آنجا فعال است، اجرا می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: بر اساس سند تحول بنیادین و در راستای تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان این طرح در مدارس استان فارس اجرا می شود.

حسینی تصریح کرد: در این طرح با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه ای و در ذیل سند تحول بنیادین، ساحت های اعتقادی اخلاقی، ساحت هنری و ساحت زیست بدنی، محقق می شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته توانستیم در سطح استان تعداد زیادی مرشد در بین دانش‌آموزان تربیت کنیم.

اجرای ورزش زورخانه ای+ مدارس فارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی گذشته، دانش آموزان فارس موفق شدند رتبه دوم رقابت های زورخانه ای را در کشور کسب کنند.

وی ادامه داد: با هدف توسعه این ورزش باستانی و تقویت ورزش صبحگاهی، راه اندازی کانون های زورخانه‌ای را در سطح شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان در دستور کار داریم.  

حسینی گفت:در سال قبل این طرح در نواحی چهارگانه شیراز اجرا و با راه اندازی کانون های زورخانه توانستیم تعدادی مرشد از بین دانش آموزان پایه پنجم و ششم تربیت کنیم.

خاطرنشان می شود: در این آئین که خداجو؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین حوزه ورزش زورخانه ای نیز حضور داشتند دانش آموزان با ضرب آهنگ ورزش زورخانه ای به انجام حرکات در ورزش صبحگاهی پرداختند.

اجرای ورزش زورخانه ای+ مدارس فارس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه