English

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان خبر داد:

تبریز میزبان مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی تبریز خبر داد.

تبریز میزبان مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

رسول برپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی ضمن تبریک فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای (۱۷ شوال سالروز شکست دشمنان اسلام در مبارزه‌ی دلاورانه و جوانمردانه‌ی امام علی (ع) در جنگ احزاب) اظهار کرد: پهلوانان واقعی شهدایی هستند که جان خود را در راه اسلام فدا کرده‌اند و ما همگی باید دنباله‌روی این شهیدان اسلام باشیم.

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی آذربایجان شرقی با اشاره به تغییر رویکرد هیأت نسبت به این رشته‌ی ورزشی گفت: ما در طول سال‌های اخیر که مسئولیت هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان را برعهده گرفته‌ایم، سعی کرده‌ایم این رشته‌ی ورزشی را به سمت حرفه‌ای شدن سوق دهیم و خوشبختانه توانستیم شکست دشمنان اسلام در این مدت مربی، ورزشکار و مرشد را در رده‌های مختلف سنی پرورش دهیم.

برپور خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف و فعال کردن هیأت‌های شهرستان‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در راستای حرفه‌ای شدن رشته‌ی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی در استان است.

وی با اشاره به اقدامات هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان در امور خیریه و اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های هیأت‌های ورزشی به ویژه هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی مشارکت در امور خیریه و انجام وظیفه‌ی اجتماعی است و بر همین اساس مفتخر هستیم که در طول سال‌های اخیر همواره در برگزاری گلریزان، کمک‌رسانی به هم‌وطنان در حوادث غیرمترقبه همچون سیل، زلزله و … شرکت کرده و سهیم بوده‌ایم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه