English

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شیراز خبرداد:

برگزاری اجتماع بزرگ دانش اموزان شیرازی در حرم شاهچراغ (ع)

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجتماع بزرگ دانش آموزان شیرازی در ۱۴ ابان و اخرین روز دهه شهدای دانش اموز در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می گردد.

برگزاری اجتماع بزرگ دانش اموزان شیرازی در حرم شاهچراغ (ع)

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شیراز گفت: رهبری به نقش و اهمیت دانش اموزان بسیار تاکید دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به حادثه سال گذشته و حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ اشاره کرد و گفت: دراین حادثه سه تن از دانش اموزان در کنار دیگر هموطنانمان به شهادت رسیدند.

عسکری گفت: برهمین اساس امسال از چهارم الی ۱۳ ابان به نام دهه شهدای دانش اموزی نامگذاری شد تا یاد و خاطره دانش اموزان شهید قبل و بعد از انقلاب در سطح استان گرامی داشته شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: برهمین اساس یادواره های متعددی در سطح مدارس استان برگزار شد.

عسکری گفت: اجتماع بزرگ دانش آموزان شیرازی نیز در ۱۴ ابان و اخرین روز دهه شهدای دانش اموز در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دشمنان تلاش داشتند تا با بوجود اوردن حوادث تروریستی، نقش محوری فارس و شیراز در کشور را کم رنگ کنند اما حضور اگاهانه و تاثیرگذار معلمان دانش اموزان استان منجر شد تا چهار کار بزرگ ملی و بین المللی در سطح اموزش و پرورش به استان فارس واگذار شود.

عسکری برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال دانش اموزان اسیا و جشنواره ملی ادبی و اجرا و تعیین شیراز به عنوان کریدور علمی و فناورانه جهان اسلام عمده این کارها است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس همچنین به برگزاری مراسم رونمایی از دستاورهای طرح شهید عجمیان در استان فارس اشاره کرد و گفت: در این طرح تلاش شد تا فاصله بین مدارس مناطق برخوردار و کم برخوردار کاهش یابد.

وی گفت: اموزش و پرورش اگربخواهد موفق شود هم‌ مردم و هم مسوولین باید پای کار ان باشند.

عسکری گفت: امروزه همدلی خوبی بین مسوولین استان فارس در حمایت از اموزش و پرورش وجود دارد.

مدیرکل اموزش و پرورش فارس همچنین از همه احاد مردم، معلمان، دانش اموزان و خانواده های انان برای حضور گسترده در تجمعات و راهپیمایی های ۱۳ ابان دعوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه