English

وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

وزیر آموزش و پرورش، در راستای سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به فارس، از طریق فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب وارد شیراز شد و مورد استقبال جمعی از مسئولین استانی قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، وزیر آموزش و پرورش در ابتدای سفر خود با حضور در حرم احمد بن موسی علیه السلام، پس از زیارت حضرت شاه چراغ بر سر مزار شهدای شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ حاضر و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام این شهدا و سایر شهدای استان فارس ادای احترام کرد.

 رضا مراد صحرایی در ادامه این سفر به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان‌های سرچهان، بوانات و اقلید در شمال استان سفر خواهد کرد و از پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها بازدید و در مراسم افتتاح چند طرح مشارکت و با حضور در جمع اقشار مختلف مردم به سوالات و مطالبات آنها پاسخ خواهد داد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در ادامه سفر خود در همایشی با حضور جمعی از فرهنگیان و همچنین جمعی از دانش آموزان شیراز شرکت و با انها دیدار و گفتگو خواهد کرد.

گفتنی است: بازدید از چند اموزشگاه و پژوهشکده معلم، فضاهای دانشگاه فرهنگیان، حضور در شورای اداری استان فارس و ...، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اموزش و پرورش به شیراز خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه