English

۱۴ مهرماه آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ (ع)

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس اعلام کرد: اتباع خارجی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) حداکثر تا ۱۴ مهرماه فرصت دارند که منازل مسکونی و واحد‌های صنعتی این محدوده را تخلیه کنند.

۱۴ مهرماه آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ (ع)

به گزارش خبرگزاری موج فارس، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، روز دوشنبه اعلام کرد: اتباع خارجی ساکن در منطقه هشت شهرداری شیراز و اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) حداکثر تا ۱۴ مهرماه فرصت دارند که نسبت به تخلیه منازل مسکونی و واحدهای صنفی این محدوده اقدام کنند. در صورت عدم تخلیه برابر مصوبه شورای تامین اقدام خواهد شد.

بر این اساس، کارفرمایان مالکان منازل و مشاورین املاک باید تا تاریخ مذکور نسبت به فسخ تمام قراردادهای منعقده و استرداد وجه اقدام کنند.

این اطلاعیه یاد آوری کرد، در صورت مشاهده هرگونه تبعه خارجی شاغل یا ساکن در محدوده منطقه هشت شهرداری، این افراد دستگیر و از کشور اخراج خواهند شد.

به دنبال حادثه حمله تروریستی ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲ اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، سکونت اتباع بیگانه در محدوده اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) ممنوع اعلام شد که بر اساس آن مالکان منازل مسکونی محدوده اطراف حرم اجازه واگذاری منازل خود را چه به شکل رهن یا اجاره به اتباع بیگانه را نخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه