English

علی دری: مشکل سید ضیاءالدین دری مانند عباس کیارستمی نبود/ برای درمان یدالله صمدی دعا کنیم

علی دری شائبه درگذشت سید ضیاءالدین دری به دلیل اشتباه پزشکی را رد کرد.

علی دری: مشکل سید ضیاءالدین دری مانند عباس کیارستمی نبود/ برای درمان یدالله صمدی دعا کنیم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، علی دری  فرزند مرحوم سید ضیاءالدین دری که در مراسم تشییع پدرش در محل خانه سینما 2 سخن می گفت، اظهار داشت:  در ابتدا برای به خوبی طی شدن روند درمانی یدالله صمدی با مشکلی مشابه پدرم بستری است دعا کنیم. امیدواریم شفا پیدا کند و زودتر در منزلش باشد.

وی افزود: در این روزها اخباری در برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها منتشر و شائبه‌ای مطرح شده که مشکل پدرم، مشابه مرحوم عباس کیارستمی بوده است؛ در حالی که روند درمانی پدرم بدون هیچ اشتباهی پیش رفت و من از کادر پزشکی بیمارستان شیراز تشکر می‌کنم؛ چرا که بهترین تیم درمانی در شیراز برای درمان پدرم تلاش کردند.

وی در نهایت به پیشنهادی جالب توجه از سوی یکی از مدیران سابق سازمان صدا و سیما اشاره کرد و گفت: آقای لاریجانی بنای دو سریالی که پدر ساخت، کارهای ماندگاری شدند، را در تلویزیون گذاشت. آقای ضرغامی هم بعد از فوت پدر، گفتند بسته‌ای  از این دو سریال را در کفن پدر قرار دهیم تا ابد در کنارش بماند.

شایان ذکر است سید ضیاءالدین دری حدود یک ماه پیش  (۲۷ تیر ماه)، در شرایطی اورژانسی به بیمارستان پیوند اعضای ابن‌سینا در شیراز منتقل شده بود و به رغم تلاش زیاد صبح جمعه (٢٦ مرداد ماه) به‌ دلیل نارسایی مزمن کلیوی و ضعف عضلانی در این بیمارستان فوت کرد.

رییس بخش پیوند اعضای بیمارستان ابن‌سینا ناتوانی و ضعف و نارسایی مزمن کبدی را دلیل عدم موفقیت درمان به رغم انجام عمل جراحی پیوند کبد بر روی این هنرمند در دوم مرداد  اعلام کرده بود.

پیکر مرحوم دری صبح شنبه (۲۷ مرداد ماه)، پس از طواف در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، با حضور جمع کثیری از علاقمندان و مسئولان استان فارس و شهر شیراز تشییع و به تهران منتقل شد و امروز طی مراسمی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

مراسم ترحیم این کارگردان روز پنجشنبه اول شهریور ماه،  ازساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه