English

رضا شیرین‌زاده :

۵۹ شرکت مسافربری در سطح استان اردبیل فعالیت دارند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۶۴ هزار نفر مسافر در استان جابه‌جا شده‌اند.

59 شرکت مسافربری در سطح استان اردبیل فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین‌زاده  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۶۴ هزار نفر مسافر در استان جابه‌جا شده‌اند که از این میزان ۵۴۳ هزار و ۷۳۶ نفر توسط اتوبوس، ۱۱۹هزار و ۱۱۵ نفر مسافر با مینی بوس و ۴۰۱ هزار و ۵۱۵ نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری به شهرهای مختلف عزیمت کرده‌اند.

وی افزود: 571 دستگاه سواری، 368 دستگاه اتوبوس و 241 دستگاه مینی بوس ، ناوگان عمومی مسافری استان اردبیل را تشکیل می‌دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به فعالیت ۵۹ شرکت مسافربری در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان کم‌ترین میزان تخلفات و تلفات را دارد.

شیرین‌زاده تصریح کرد: در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال جاری به ۸۶ تخلف مطرح شده در حوزه‌های ایمنی و ترافیک ، مسافر و کالا رسیدگی و ۸۲ رای نیز صادر شده است.

وی گفت: هموطنان عزیز و مسافران محترم می‌توانند هرگونه شکایات خود، در خصوص نحوه عملکرد شرکت‌های مسافربری را از طریق سامانه‌های 1000141 و یا  با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه