English

سفر هیات دولت تدبیر و امید به کهگیلویه و بویراحمد با نگاه محرومیت‌زدایی

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر هیات دولت به استان با نگاه محرومیت‌زدایی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج، غلام محمد زارعی در جمع خبرنگاران افزود: طیف های مختلف باید در این سفر با وحدت و یکپارچگی در راستای توسعه استان گام بردارند.

وی با بیان اینکه نباید در آستانه سفر دولت به استان فضای تهمت‌زنی در استان شکل گیرد، بیان کرد: شکل‌گیری این فضا موجب از بین بردن آبرو و لگدمال شدن اخلاق می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواهب سفر هیات دولت به استان، خاطرنشان کرد: باید با استقبال خوب و در خور شان از دولت زمینه نگاه ویژه دولت به استان را فراهم کنیم.

زارعی با بیان اینکه در دولت یازدهم تخصیص اعتبارات به استان افزایش داشته است، تصریح کرد: بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در برخی حوزه ها در دولت تدبیر و امید چند برابر شده است.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در روز یکشنبه، ۲۴ مرداد و استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت تدبیر و امید دارای پیام های مهم در عرصه داخلی و بین المللی خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس در پایان از مردم خواست که با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد رقم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه