English

فرمانده ارتش:

طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ تمدنی بشر است

فرمانده کل ارتش بیان کرد: مسئله فلسطین منحصر به اشغال یک سرزمین نیست، بلکه این مسئله نشان دهنده شرارت استکبار علیه اسلام است.

طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ تمدنی بشر است
به گزارش خبرگزاری موج

، سرلشکر عبدالرحیم موسوی در مراسم راهپیمایی روز قدس مردم اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان در بسیاری از عرصه‌ها سرآمد و الگو هستند ، گفت:اصفهان سرشار از فداکاری است و فرشتگان الهی و آزادگان عالم به ایثار مردم اصفهان مباهات می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید سردار زاهدی مردی از قبیله نورانی اصفهان بود،افزود: شهید زاهدی شهید الاقصی و شهید فلسطین است و تقدیرش اینگونه زیبا رقم خورد و در جوار مرقد عقیله بنی هاشم و در روز شهادت حضرت علی به درجه رفیع  شهادت نائل شد.

سرلشکر موسوی بیان کرد: مسئله فلسطین منحصر به اشغال یک سرزمین نیست، بلکه این مسئله نشان دهنده شرارت استکبار علیه اسلام است و امام (ره) این توطئه را به خوبی درک کرده و این روز را مشخص کردند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: روز قدس روز اعلام فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام است، این روز وصیت حضرت علی (ع) که می فرمایند همواره یاور مظلومان در مقابل ظالمان باشید و امروز طارمی بالاتر از رژیم کودکش و مظلوم تر از مردم فلسطین نداریم.

وی بیان داشت: حضور گسترده و پرشور مردم سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده حقانیت مردم فلسطین در برابر ظلم طولانی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل است.

فرمانده کل ارتش با اشاره باینکه امروز جهان به جهان قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم شده است، افزود: طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ تمدنی بشر است، رژیم صهیونیستی با هدف جبران این شکست بدون رعایت کوچک‌ترین اصول انسانی دست به جنایات گسترده علیه مردم مظلوم غزه زده است.

سرلشکر موسوی گفت: حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مراکز مردمی نشان دهنده خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین هدف این عملیات ممانعت از فراموشی مسئله فلسطین است که به برکت خون شهیدان امروز مسئله فلسطین به مسئله اول جهان تبدیل شده است.

این مقام مسئول در ارتباط با حمله اسرائیل به مراکز دیپلماتیک ایران گفت: این حملات رژیم صهیونیستی نشان دهنده ترس شدید این رژیم منحوس از قدرت محور مقاومت است.

سرلشکر موسوی گفت: شکست اسرائیل در جنگ غزه کاملاً مشخص است و تمامی ناظران بر این موضوع اذعان دارند چرا که با گذشت شش ماه این رژیم نتوانسته است به اهداف خود مبنی بر نابودی حماس و آزادی اسرای خود دست پیدا کند.

فرمانده کل ارتش با اشاره باینکه امروز ماهیت رژیم کودک کش اسرائیل در همه جای دنیا شناخته شده است ،اظهار داشت:  برپایی راهپیمایی‌های گسترده نقاط مختلف دنیا از شب گذشته تا کنون بیانگر برملا شدن چهره اسرائیل است و همه دنیا فهمیده‌اند حق و باطل کجا ایستاده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه