English

استاندار کرمانشاه با دعوت برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس:

امروز دغدغه بشریت و آزادیخواهان جهان، مسئله فلسطین است

استاندار کرمانشاه با دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: فلسطین امروز نه فقط مسئله اول مسلمانان، بلکه دغدغه بشریت و آزادیخواهان جهان است.

امروز دغدغه بشریت و آزادیخواهان جهان، مسئله فلسطین است
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، محمدطیب صحرایی با دعوت از مردم استان همگام با مردم ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به‌منظور دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کودک‌کشی و نسل‌کشی بی‌سابقه تصریح کرد: جنایت‌های بی‌سابقه رژِیم کودک‌کش صهیونیستی در ماه‌های اخیر باعث شده در کنار مسلمانان، میلیون‌ها انسان آزاده نیز در کشورهای مختلف صدای اعتراض خود را به این جنایت‌ها بلند کنند.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین امروز به مسئله بشریت و آزادیخواهان جهان تبدیل شده، اظهار کرد: مسئله فلسطین روزگاری مسئله اول جهان اسلام بود، اما امروز این موضوع به مسئله بشریت و آزادیخواهان جهان تبدیل شده و شایسته است مردم بزرگ ایران اسلامی و مردم استان همچنان توفیق پرچمداری دفاع از مظلوم را برای خود محفوظ بدارند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمایش پیامبر اسلام (ص) مبنی بر ضرورت دفاع از مظلوم و پاسخ به ندای کمک برادر و خواهر مسلمان، ادامه داد: ان‌شاالله همه مردم استان در تمامی نقاط با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک حماسه پرشکوه در دفاع از مظلوم و محکوم کردن نسل‌کشی رژِیم صهیونیستی را به‌نام خود ثبت خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد یک جنایت جدید و جسارت دیگر هم از سوی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن سرداران عزیز سپاه اسلام در سوریه بودیم که بهترین پاسخ ممکن به چنین جنایتی بیدار ساختن افکار عمومی جهان است و همه می‌آییم تا پاسخی قاطع به جسارت‌ها و جنایت‌‌های این رژیم غاصب بدهیم.

گفتنی است که راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۴ شهرستان و ۵۰ نقطه استان کرمانشاه امروز جمعه ۱۷ فروردین همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه