English

تفاهم‌نامه همکاری ارتش با وزارت دفاع منعقد شد

سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تفاهم نامه همکاری در حوزه های اقتصادی- تجاری امضا نمودند.

تفاهم‌نامه همکاری ارتش با وزارت دفاع منعقد شد
به گزارش خبرگزاری موج

، به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت ‌های اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی، در راستای ایجاد سرمایه‌گذاری‌های مشترک و توسعه همکاری اقتصادی - تجاری، تفاهم نامه همکاری فی مابین با حضور سردار سرتیپ پاسدار مصطفی محمد نجار و امیر سرتیپ دوم محسن گلسرخ حق، روسای قرارگاه اقتصادی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش، به میزبانی قرارگاه اقتصادی ودجا انعقاد شد.

سردار سرتیپ مصطفی محمد نجار با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه در سطح نیروهای مسلح، به ویژه وزارت دفاع و ارتش گفت: هم افزایی در بین یگان‌های نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف، می‌تواند رشد و بالندگی را به همراه داشته باشد و یکی از مهمترین مولفه‌ها در این مسیر، انتقال تجارب است که قطعاً در پیشرفت برنامه‌های اقتصادی - تجاری موثر خواهد بود.

وی ضمن اشاره به فرامین فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در حوزه برنامه‌های اقتصادی در نیروهای مسلح، خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی - تجاری در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وجود دارد که به واسطه  این ظزفیت‌ها، می‌توان در جهت ارتقای معیشت کارکنان و خانواده‌ها، گام‌های اساسی برداشت.

رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه مجهز شدن به فناوری‌های مدرن را در اولویت دانست و اظهار داشت: آینده‌پژوهی و رصد اقتصادی، از جمله برنامه‌های مهم در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است. باید به فناوری‌های نو و مدرن مجهز شد و در حوزه دانش بنیان کردن اقتصاد گام برداشت. این تفاهم، آینده امید بخشی را برای هر دو ارگان به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به ورود ارتش به مقوله اقتصاد برابر منویات فرماندهی معظم کل قوا(حفظه‌الله‌تعالی)، گفت : با توجه به ارتقای معیشت و به خصوص تهیه مسکن کارکنان، برابر تدابیر فرمانده کل ارتش، سازمان اقتصاد مقاومتی در ارتش تشکیل شده است. ارتش ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در حوزه‌های مختلف دارد و این تفاهم نامه می‌تواند ظرفیت‌های بالفعل ارتش را شکوفا کند .

امیر سرتیپ دوم محسن گلسرخ حق در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در وزارت دفاع و ارتش و همچنین تجاربی که به دست آمده، با مشارکت و همکاری و اراده‌ای که در هر دو نیرو وجود دارد و حمایت‌های ستاد کل نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف و دانش بنیان، بتوانیم همکاری بسیار خوبی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه