English

محسن رضایی:

اقتصاد ایران یک ظرفیت خالی بزرگ دارد

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ابراز داشت: اقتصاد ایران یک ظرفیت خالی بزرگ دارد و اگر اختیارات استان‌ها در حوزه اقتصادی افزایش پیدا کند، تحول بزرگی رخ خواهد داد.

اقتصاد ایران یک ظرفیت خالی بزرگ دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن رضایی دوشنبه شب در شصت و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی افزود: افسران جنگ اقتصادی با وجود فشارهای زیاد، مجاهدانه در راستای چرخیدن چرخ اقتصاد تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز ما میراث دار ۱۰۰ سال مشکلات اقتصادی انباشته شده هستیم و حل آن مستلزم تلاش و همکاری فراوان است و این میراث صدساله ، عامل کندی پیشرفت اقتصاد کشور نیز شده است و دولت سیزدهم به جد قصد حل این مشکل را دارد.

وی با اشاره به تجربه جهانی در خصوص ایجاد بنگاه‌های اقتصادی در منازل اظهارکرد: پیوستگی تولید بخش های اقتصادی و اتصال بنگاه‌های بزرگ به کسب و کارهای کوچک و خانگی مردم، یکی از بهترین راه‌های ساماندهی به اقتصاد است و اینگونه همه مردم درگیر اقتصاد خواهند شد.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: چالش دیگر اقتصاد کشور، عدم وجود زنجیره ارزش با وجود تعداد بسیار صنایع است و این صنایع فراوان بدون زنجیره‌های ارزش نمی‌توانند کشور را وارد فاز صنعتی کنند.

رضایی گفت: اقتصاد ایران یک ظرفیت خالی بزرگ دارد و اگر اختیارات استان‌ها در حوزه اقتصادی افزایش پیدا کند، تحول بزرگی رخ خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه