English

مجلس لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در دستور کار این هفته قرار داد

بررسی تقاضای یک فوریت لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

مجلس لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در دستور کار این هفته قرار داد
به گزارش خبرگزاری موج

، جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ ،۱۴ و ۱۶ اسفندماه برگزار می شود و موارد زیر در دستور کار صحن علنی قرار می‌گیرد:

در هفته جاری قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح قانون نظام صنفی کشور، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران و شرکت کنت ترکیه به داوری، بررسی شود.

همچنین نمایندگان در هفته پیش رو ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار و طرح دو فوریتی استسفاریه ماده ۵ قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی را بررسی می کنند.

طرح یک فوریتی استسفاریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱) و گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری در دستور کار هفته جاری قرار می گیرد.

بررسی تقاضای یک فوریت در مورد لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح الحاق دو تبصره به بند (ب) ماده (۱) قانون هدفمند سازی یارانه ها و اصلاحات و الحاقات بعدی آن از دیگر برنامه های این هفته صحن علنی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه