English

ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت انتخابات یازده اسفندماه بیانیه داد

ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه 11 اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، بیانیهای صادر و از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت انتخابات یازده اسفندماه بیانیه داد
به گزارش خبرگزاری موج

، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم استقرار نظام مردم‌سالاری دینی مبتنی آموزه های دین مبین اسلام و متکی به آرای مردم، از جمله عنایات الهی و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است.در طول 45 سال گذشته، ملت آگاه، بصیر و انقلابی ایران با حضور تعیین کننده در عرصه های مختلف سیاسی، از نظام اسلامی و آرمانهای امام راحل و شهیدان گرانقدر حراست و نگاهبانی و اجازه توطئه آفرینی و تفرقه افکنی را از دشمنان سلب کرده اند. انتخابات مهم یازدهم اسفندماه، فرصتی مناسب در پیش روی ملت بزرگ ایران است تا با بصیرت و شور انقلابی در سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند و اقتدار نظام اسلامی را در پیش روی جهانیان به نمایش گذارند.بدون تردید حضور همگانی ملت در عرصه انتخابات، تقویت کننده قدرت ملی و تضمین کننده امنیت ملی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، از آحاد ملت شریف و بصیر ایران دعوت میکند تا با مشارکت پرشور و همگانی در پای صندوقهای رای، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را تضمین کنند.فرزندان ملت غیور ایران در ارتش نیز با شور و اشتیاق در انتخابات شرکت کرده و با خلق حماسه ای دیگر، از نظام اسلامی حراست و پاسداری می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه