English

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری :

آزمایش ۲۰ نوع سلاح جدید و هوشمند در رزمایش سال گذشته

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری از آزمایش ۲۰ نوع سلاح جدید و هوشمند در رزمایش سال گذشته در منطقه نصرآبادخبرداد.

آزمایش ۲۰ نوع سلاح جدید و هوشمند در رزمایش سال گذشته
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،امیر سرتیپ سیاوش میهن‌دوست در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دستاوردهای چشمگیر نیروهای مسلح گفت: بعضی از دستاوردها به صورت جزئی در رزمایش‌های مختلف به نمایش گذاشته می شوند تا مردم ملاحظه کنند و مایه دلگرمی باشد.

وی اضافه کرد: این سلاح‌ها با قدرت تخریب فوق‌العاده در نیروی زمینی، هوایی، هوانیروز، پدافند هوایی و نیروی دریایی استفاده شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه نمی‌توان تمام دستاوردها را به نمایش گذاشت،اضافه کرد: در رزمایش سال گذشته و همچنین امسال در منطقه نصرآباد ۲۰ نوع سلاح جدید و هوشمند را مورد آزمایش قرار دادیم.

امیر سرتیپ سیاوش میهن‌دوست گفت: دشمن از لحظه آغازین پیروزی انقلاب اسلامی با ترور‌، کارشکنی‌ها و ایجاد فتنه های مختلف به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه امروز نیز دشمن با شیوه های مختلف دیگری مانند جنگ نرم و ترکیبی در تلاش برای تخریب نظام است، افزود: افرادی که بصیرت کافی و علم و دانایی نداشته باشند فریب می‌خورند و در جبهه دشمن بازی می‌کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن در هر زمان و مکان دشمنی خود را می‌کند چرا که از دشمن باید انتظار دشمنی داشت اما اگر دیدیم که دشمن با ما مهربان شده است باید بدانیم که دشمنی او با ما بیشتر شده است.

امیر سرتیپ سیاوش میهن‌دوست ادامه داد: دستاورد‌ها و پیشرفت های ما در عرصه های مختلف باعث شه است تا دشمن به این یقین برسد که نمی‌تواند با ایران وارد جنگ سخت شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه نظام‌های آمریکا و اسرائیل با ما دوست نیستند و دوست نخواهند شد ، گفت:اگر کسی جز این را فکر کند تفکری واهی داشته زیرا آمریکا حتی به هم پیمانان خود نیز وفادار نیست.

وی ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و نیروهای مسلح نیز در راستای فرمایش و منویات ولایت خواهد بود و در این راستا گام برمی‌داریم.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری بیان کرد:طی  ۴۵ سال گذشته جمهوری اسلامی دستاوردهای مختلفی در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی داشته است.

میهن دوست در خصوص انتخابات اسفندماه نیز افزود: ارتش در این زمینه نیز پای کار است و از دو ماه پیش کار خود را در نیروی زمینی و پادگان‌ها آغاز کرده است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارتش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۷.۵ درصد مشارکت داشتند، بیان داشت: امسال نیز یگان های  ارتش در انتخابات حضوری بیش از ۹۵ درصد و پرشورخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه