English

مدیر طرح‌های محرومیت زدایی و فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش:

هزینه۵۰۰ میلیارد تومانی ارتش برای محرومیت‌زدایی و کرونا در کشور/ راه اندازی ۱۲ بیمارستان دائمی

طرح‌های محرومیت زدایی و فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: ارتش جمهوری برای محرومیت‌زدایی ومدیریت کرونا در کشور۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

هزینه۵۰۰ میلیارد تومانی ارتش برای محرومیت‌زدایی و کرونا در کشور/  راه اندازی ۱۲ بیمارستان دائمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ولی رحمانی در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: ارتش در زمینه مدیریت کرونا در کشور و محرومیت زدایی   ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و همچنین در این راستا ۱۲ بیمارستان دائمی در کشور راه‌اندازی کرده است.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاع مقدس ۴۸هزار شهید تقدیم نظام کرده است و در طول 8 سال جنگ  تحمیلی جانانه و مردانه بهترین فرزندان این آب و خاک را تقدیم ایران کرده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه ارتش رسانه ندارد اما همه خبرنگاران رسانه ارتش هستند ، ادامه داد: هوانیروز ارتش در هشت سال دفاع مقدس ۵۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی انجام داده که در دنیا بی نظیر است.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تعهد ،علاقمندی و اطاعت پذیری و اخلاص و ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه ایجاد امنیت، احساس امنیت و برقراری امنیت پایدار از وظایف ارتش است، افزود: همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور مقتدرانه تحت فرامین فرمانده معظم کل قوا امنیت بی نظیری را به وجود آورده‌اند.

مدیر طرح‌های محرومیت زدایی و فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش افزود: ارتش در کنار مردم و در خدمت مردم است و در برابر دشمنان بسیار سخت گیر و در کنار مردم بسیار مهربان و همراه است.

وی گفت: ارتش بخشی از توانایی خود را مردم یاری می داند و محرومیت زدایی را به فرموده آقا به عنوان واجب شرعی نگاه می کند و سعی دارد تا حداقل های امکانات رفاهی را برای مردم ایجاد کند.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه تمام مراکز بهداشتی ارتش شبانه روز با کادر پزشکی در خدمت مردم بوده است، افزود: در این راستا بیمارستان های بسیاری از جمله در اصفهان، قم، خاش، چهارمحال و بختیاری، نقطه مرزی ترکمنستان راه‌اندازی کرده است.

وی گفت: ۲۴ هزار نفر ساعت و استخراج ۴۸۳ کامیون خاک طی ۲۴ ساعت تنها از بیمارستان قم، از جمله اقدامات ویژه ارتش است که در نوع خود بی نظیر است.

سرهنگ رحمانی در خصوص اجرای طرح‌های آبرسانی در استان‌های محروم کشور توضیح داد: در این زمینه در استان سیستان و بلوچستان آبرسانی ۴۰ روستا در دستور کار است، در استان خوزستان نیز آبرسانی ۲۰ روستا اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص مشکلات کم آبی بیان داشت: موضوع آب منحصر به اصفهان نیست و کشور باید برای آن تصمیمی بگیرد و اگر جایی لازم باشد که ارتش ورود کند حتما برای منافع ملی و مردم حاضر می شود.

مدیر طرح‌های محرومیت زدایی و فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با اشاره به تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط نیروهای ارتش گفت: بیمارستان های صحرایی در شهرهای اصفهان ، قم وگیلان ، سیستان بلوچستان و تهران راه اندازی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه