English

معاون هماهنگ کننده ارتش:

بعد از پیروزی انقلاب منافع آمریکا در منطقه نابود شده است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: بعد از انقلاب منافع آمریکا در منطقه نابود و بزرگترین ضربه به هیمنه پوشالی استکبار در جنوب غرب آسیا وارد شد و این ضربات همچنان ادامه دارد.

بعد از پیروزی انقلاب منافع آمریکا در منطقه نابود شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار سیاری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن قم در میدان آستانه با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: نظامی وابسته در این کشور حکومت می‌کرد و هیچ اختیاری از خود نداشت.

وی بیان کرد: همه عرصه‌ها از جمله اکتشاف و استخراج و حتی فروش نفت کشور به دست بیگانگان بود و در این زمینه هیچ اختیاری نداشتیم که این دور از هویت ما بوده است.

دریادار سیاری گفت: بدون اجازه مستشاران خارجی هیچ گونه تصمیمی در کشور گرفته نمی‌شود و ساواک ملت ایران را شکنجه می‌داد.

معاون هماهنگی ارتش افزود: پیش از انقلاب ما ژاندارم منطقه برای حفظ امنیت و منافع آمریکا بودیم و بعد از انقلاب منافع آمریکا در منطقه نابود شد و بزرگترین ضربه به هیمنه پوشالی استکبار در جنوب غرب آسیا وارد شد و این ضربات همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: این دشمنی استکبار جهانی علیه ملت همچنان ادامه دارد و دشمنان پس از پیروزی انقلاب در ابتدا اختلافات قومی و قبیله‌ای به راه انداختند و در ادامه ۱۷ هزار نفر را ترور کردند و ۸ سال جنگ را بر ملت تحمیل کردند و در این جنگ نابرابر همه قدرت‌ها به یاری رژیم بعث آمدند.

معاون هماهنگ کننده ارتش بیان کرد: دشمنان بعد از جنگ تحریم‌ها را آغاز و در ادامه جنگ نرم را شروع کردند و جنگ ترکیبی را به راه انداختند که به همت ملت ایران به هیچکدام از اهداف خود دست نیافتند و می‌دانند با حضور ملت ایران در صحنه به توفیقی دست نخواهند یافت.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی پیش از انقلاب گفت: امروز ایران در مباحث پزشکی، مهندسی، نانو، فضایی و نظامی و سایر عرصه‌ها به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است و در عرصه نظامی التماس می‌کنند که تجهیزات به کشورها فروخته نشود.

وی افزود: در زمان جنگ مهمات ما به دلیل وابسته بودن تمام می‌شد و امکان ساخت برای دفاع از کشور نداشتیم اما امروز در عرصه تجهیزات نظامی خودکفا هستیم.

وی ادامه داد: در پدافند هوایی تنها یک سامانه ارتفاع متوسط زمین به هوا داشتیم اما امروز ده‌ها سامانه داریم که کف برد آنان صد کیلومتر است و پدافند هوایی کرار که اخیراً از آن رونمایی شد در ۳۳۰ کیلومتری به هدف اصابت کرد که دشمن از این علم و دانش ما تعجب کرد.

وی تصریح کرد: امروز به دنبال تمدن اسلامی هستیم و اینها افتخارات به برکت خون شهدا و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است و امروز با تکیه بر ملت خود اجازه تعدی به دشمنان قسم خورده را نخواهیم داد.

سیاری در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همه ما است که با شرکت در انتخابات پشت دشمنان می‌شوند.

دریادار سیاری گفت: هر چقدر حضور گسترده‌تر باشد قدرت بیشتری به دنبال خواهد داشت و معنای بازدارندگی این است که آنقدر قدرتمند هستیم که هیچ دشمنی فکر تجاوز به کشور را ندارد.

وی تاکید کرد: هماهنگی و اتحاد و انسجام امروز باید در دستور کار باشد و ملت باید راه ولایت را ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه