English

۱۰۰ غرفه فرهنگی و اجتماعی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن استان مرکزی برپا می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۱۰۰ غرفه فرهنگی و اجتماعی فردا ( یکشنبه) در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن این استان برپا می‌شود.

۱۰۰ غرفه فرهنگی و اجتماعی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن استان مرکزی برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت‌الاسلام « هادی خلیلی» روز شنبه در گفت و گویی افزود: برگزاری نمایشگاه تصاویر انقلاب ۵۷ شهر اراک و آثار تجسمی و گرافیکی هنرمندان، برپایی ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، نمایشگاه ارایه دستاوردهای علمی و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان، اجرای سرودهای انقلابی توسط ۳۰ گروه دانش‌آموزی، پرتاب دارت و فوتبال دستی، غرفه‌های تبیینی جوانی جمعیت و نماز، از مهمترین آنها است.

وی بیان کرد: راهپیمایی باصلابت و حماسه آفرین یوم الله ۲۲ بهمن این استان فردا ( یکشنبه) در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اراک از ساعت ۱۰ صبح فردا ( یکشنبه) از میدان شهدا آغاز و در مسیر پل خیبر، خیابان محسنی خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران تا مصلی بیت المقدس ادامه دارد.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: مراسم پایانی راهپیمایی، قرائت قطعنامه سراسری است و سخنران این آیین در مصلی بیت‌القمدس اراک، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین است.

وی عنوان کرد: مراسم جشن انقلاب هم در این روز، ( ۲۲ بهمن‌ماه) از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح با حضور اقشار مردم انقلابی، با عنوان «جشن ملی، آینده روشن» در میدان شهدا با اجرای گروه سرود یک‌هراز و ۳۵۷ نفری دانش آموزان و برنامه‌های فرهنگی هنری با حضور هنرمندان برجسته برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: ندای الله‌اکبر نیز به یاد تکبیرهای سال ۵۷، در ساعت ۲۱ امشب ( شنبه) طنین‌انداز و آسمان شهرهای مختلف استان نورافشانی می‌شود.

حجت‌الاسلام خلیلی خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن امسال، مردم آگاه و صبور به شکل خانوادگی، بویژه همراه با فرزندان دهه هشتادی و دهه نودی خود به خیابان‌ها می‌آیند و سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، مردم عزیزمان، این راهپیمایی و روز بزرگ (۲۲ بهمن) و حرکت با شکوه را مظهر اتحاد و اعتماد ملی قرار دهند و این پیام را به صراحت به دشمن برسانند که تلاش آن‌ها برای از بین بردن اتحاد ملی خنثی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی حماسه حضور در روز ۲۲ بهمن گفت: علاقمندان برای شرکت در این پویش سراسری می‌توانند در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن از جلوه‌های این حماسه بزرگ در قالب‌های کاریکاتور، پوستر یا تراکت، عکس، ساخت آدمک فیلم مستند۱۲۰ ثانیه‌ای تهیه و تا ۳۰ بهمن به آدرس https://payam.ccoip.ir/farakhan/hozoor ارسال و یا با هشتک حماسه حضور در فضای مجازی منتشر نمایند که به آثار برگزیده جوایز نفیسی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اهدا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه