English

تبیین بیان رهبر انقلاب درباره نزدیکی به قله به روایت سخنگوی دولت

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت صبح شنبه ۲۱ بهمن‌ماه، در ادامه سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، در مراسم بدرقه کاروان‌های دانشجویی عازم سفر راهیان نور از این استان حضور پیدا کرد.

تبیین بیان رهبر انقلاب درباره نزدیکی به قله به روایت سخنگوی دولت
به گزارش خبرگزاری موج

، سخنگوی دولت در سخنان کوتاهی در این مراسم با اشاره به حمایت‌های بیش از ۴۰ کشور جهان از رژیم بعث و صدام در جنگ علیه ایران گفت: در این نبرد که از نظر مادی طبیعتاً دشمن در تفوق کامل بود، در نهایت ملت ایران پیروز شد و این پیروزی مورد تأیید همگان است. ما حتی امروز پس از گذشت ۳۵ سال از پایان دفاع مقدس، از برکات آن ایام استفاده می‌کنیم.

وی افزود: طبیعتاً این پیروزی ما در دفاع مقدس به این معنا نبود که در هیچ کدام از عملیات‌ها با عدم موفقیت روبرو نشویم یا اینکه هیچ شهیدی نداشته باشیم. اگر در بحبوحه ۸ سال دفاع مقدس و در میان شکست برخی عملیات‌ها و شهادت رزمندگان، حضرت امام(ره) می‌فرمودند که ما نزدیک قله هستیم، شاید برخی این امر را قبول نمی‌کردند، ولی نهایت امر با پیروزی ملت ایران همراه شد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: ماجرای جنگ ترکیبی امروز هم مانند ایام دفاع مقدس است. شاید برخی در میان گرد و غبار این جنگ همه‌جانبه اقتصادی، اجتماعی، سایبری، علمی و حوزه‌های دیگر، نتوانند این فرمایش رهبر انقلاب را درک کند که قله نزدیک هستیم اما توجه به پیشرفت های کشور پس از انقلاب نشان می دهد ملت ایران شعار «ما می‌توانیم» را عملی ساخته است.

سخنگوی دولت ادامه داد: اگر در میان ایام دفاع مقدس و در زمانی که حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند، کسی می‌گفت که کشور ما نه‌تنها این جنگ را با پیروزی به پایان می‌رساند، بلکه در دهه‌های آینده در صنعت فضایی جز ده کشور برتر فضایی جهان می‌شویم و توان نظامی و موشکی ما به حدی می‌رسد که دشمنان حتی دیگر تصور هجوم علیه کشورمان را نمی‌کنند، شاید مورد قبول واقع نمی‌شد.

وی تصریح کرد: روزی که انقلاب پیروز شد در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک مرکز آموزش عالی نیز وجود نداشت ولی امروز حدود ۱۶ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در استان وجود دارد و به شما دانشجویان عزیز این استان افتخار می‌کنیم. به شهادت تاریخ و تجارب ده‌های گذشته، ملت ایران هرگاه در شرایط سخت قرار گرفته، سرافرازتر از قبل بیرون آمده و ان‌شاءالله پیروز این جنگ ترکیبی نیز ایران اسلامی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه